פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון הבחנתי ששידורי הטלוויזה בהוט, לא עובדים,
התקשרה אשתי להוט ותאמו לנו ליום שני ה-28/04 בין השעות 17:00-19:00,
בשעה 19:00 כאשר הטכנאי לא הגיע, אשתי בדקה מול השירות איפה הטכנאי,
לבדיקת הנציגה הטכנאי בממתינה ולא עונה לה,
לאחר שעה לערך ב-20:00 התקשרתי לבדוק מדוע הטכנאי לא מגיע,
נאמר לי שיעשו הכל שטכנאי יגיע, הטכנאי הגיע בשעה 20:30 וסיים את העבודה ב-21:30.
שידורי הטלוויזה תקינים, הטכנאי עזב את דירתי.
בערך לאחר שעה התחברתי לאינטרנט, אך הפלא ופלא אין אינטרנט,
ביצעתי שוב שיחה נוספת עם נציגה, ותיאמה לי ליום שלישי בין השעות 19:00-21:00 לטיפול בתקלה,
שבאה בעקבות ניתוק כבל בלוח הסתעפות בביתי בעקבות העבודה של הטכנאי שטיפל בטלוויזיה.
למחרת הגעתי הביתה ושוב טכנאי מסרב להגיע בזמן, בדקתי מול נציגה, וזו אמרה לי שבודקת, שוב חצי שעה על הקוו,
לאחר בדיקה, התבשרתי שהטכנאי לא הגיע,
התעקשתי להגעת טכנאי עוד באותו הערב, הנציגה סירבה, ביקשת בכיר ממנה וגם לזה סירבה,
גם בבקשת ניתוק, נענתי בלא. ורק מחר ביום רביעי ידבר איתי מנהל.
בשעות הבוקר של יום רביעי בשעה 10:30 התקשרתי להוט שוב, ושוב מייבשים אותי שעות על הקוו,
בטענה שידבר איתי מנהל בעוד 4 שעות,
לאחר 4 שעות, לא דובים ולא יער....שום מנהל בחברה חסרת השירות הזו בשם הוט, לא מתקשר.
החלטתי להתקשר ושוב מייבשים אותי חצי שעה,
ורק לאחר חצי שעה קיבלתי מנהל, ביקשתי מהמנהל לנתק אותי,
יידע אותי שקשרי לקוחות יצרו איתי קשר להתנתקות מה"אי שירות" שקיבלתי.
הנ"ל סידרה של ליקויים חמורים בשירות שקיבלתי, השירות הגרוע ביותר שקיבלתי עד היום בכל חברה שהיא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי אמיתי כדוגמא לחוק שרץ "חוק טכנאי השירות" פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
הלקוח אינו מנוי לשירותי החברה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה