שירות מזעזע(בלשון המעטה) |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קשה לי לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי השנה ע"י חברת הוט. כחברה שמכבדת את עצמה ואוחזת בנתח רחב של לקוחות בשוק הטלויזיה והכבלים נדהמתי לגלות כזו אטימות, זלזול, וחוסר מקצועיות מצד מחלקת שירות הלקוחות של החברה, שאמורה לעניות דעתי, לייצג את החברה ולהוות צינור מקשר בין הלקוחות לחברה. לפני מספר חודשים גיליתי שחברת הוט, למרות בקשתי, לא ניתקה אותי משירותי הכבלים בכתובת המגורים הקודמת וממשיכה מזה חצי שנה לחייב אותי גם על הכתובת הקודמת וגם על כתובתי החדשה! כאשר פניתי לחברת הוט וביקשתי שיינתקו אותי, זכיתי לשוחח עם 12(!!!) נציגים שבאדישות מדהימה העבירו אותי מאחד לשני, תוך כדי שינון ההסבר היבש שהטיפול בבקשתי אינו בהגדרת תפקידם. לאחר שבוע מתיש ומעליב, בו שוחחתי עם כ-22 נציגי שירות, החברה הסכימה לבסוף לנתק אותי, כמובן שללא כל פיצוי או התנצלות.. מאז חברת הוט איבדה אותי כלקוחה ובנוסף את משפחתי וחבריי ששמעו מפי את השתלשלות הדברים. ולאדם הממונה על מתן תגובה לתלונתי אוסיף ואומר- חסוך ממני את תגובתך לדברים, אני מאמינה שתגובתך בסופו של דבר תהייה מזלזלת ומעליבה כרמת השירות אותו אתם מעניקים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
לעבור ליס ולמוטט את שוק הלקוחות של הוט! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|