פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירותי טלפון בלתי תקינים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנויה לחבילת הטריפל של הוט במשך שנה בהתחייבות לשלוש שנים.
במרבית מהזמן (יותר מחצי שנה) קו הטלפון שמספקת לי הוט אינם עובדים,
במשך החצי שנה האחרונה הגיעו לביתי שלושה טכנאים ופתרו את הבעיה למספר ימים בלבד ואף בפעם האחרונה הוענק לי פיצוי בשיחות ללא תשלום שאותו מן הסתם לא יכולתי לממש כיוון שהשירות אינו עובד. לאחר כל זאת ביקשתי להתנתק משירות הטלפון ולקבל פיצוי על כל התקופה בה שילמתי על השירות. בתגובה חברת הוט מוכנה לנתק אותי מהשירות שגם כך לא עובד אך לעמוד בהתחייבותי תגובתי הינה שחברת הוט גם כן מחוייבת לי לספק את השירות עצמו ולכן גם היא אינה עמדה בהתחייבות, אך כמובן שחברת הוט אינה מרגישה מחוייבת ללקחותיה ואני מודעת לכך שישנם לקוחות נוספים באותו מצב- משלמים על שירות שאינו עובד. ה"תחרות" שמציעה הוט לבזק אינה ממשית ויותר מכך מאלצת לקוחות לשלם על שירותי לקוי שאינם יודעים לתמוך בו. אינני מבקשת פיצוי נוסף על עוגמת הנפש אלא יחס ראוי והגון כלפי לקוח שמשלם על שירות שאינו מקבל.
מיותר לציין שאת כל שיחותי בשנה זו(כולל שיחות רבות לחו"ל) נאלצתי לבצע באמצעות מכשיר הסללולרי שלי במחיר כפול וניתן לראות זאת בפירוטי השיחות.
אין אני מתכוונת אפילו לפרט על שירות הלקוחות הגרוע במענה הטלפוני שאינו כלל ידידותי ללקוחות.
כספי סוג הנזק :
ביטול השירות והחזרת התשלום עבור שירות שאינו סופק. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מולה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה