פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי בגין דמי התחייבות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים פניתי לחברת הוט בבקשה להתנתק משירותיהם, מאחר ועברתי דירה מרמת גן לתל אביב. בתחילה נציגת השירות, טל, אמרה שעלי לשלם דמי התחייבות. דבר שהיה גורם לי לשקול את הבקשה לנתק מאחר ודמי ניתוק הם בסך 475 ש"ח. לאחר 15 דקות של המתנה חזרה אלי הנציגה ואמרה כי לא אחוייב בדמי ניתוק ושהיא טעתה באמרה זאת קודם לכן. כשהגיע החיוב החודשי להפתעתי חוייבתי על סך של 475 שח. כשפניתי להוט נאמר לי שהנושא ייבדק וכי הנציגה טל תחזור אלי. כעבור שבוע שבו אף נציג לא חזר אלי התקשרתי שוב ושוב נאמר כי נציגה בכירה תחזור אלי. כמובן שהדבר חזר על עצמו חלילה 3 פעמים. בשיחה האחרונה שלי עם הוט נאמר לי שהנציגה טל אכן ניסתה "לזכות" אותי מדמי הניתוק, אך לא אושר לה. אני לא מבינה למה הלקוח אשם בטעויות של נציגי שירות ולמה עד היום חברת הוט לא טרחה להתקשר, ובאמת לתת לנציג בכיר לטפל בכך. נגרמה לי עוגמת נפש, נזק כלכלי ושעות של שיחות טלפון באמצע יום עבודה עם הוט.
נזק כלכלי סוג הנזק :
זיכוי מלא של דמי הניתוק, בהם לא הייתי אמורה להיות מחוייבת פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מולה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה