פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק נושא התלונה:
לנגר חן שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לניתוק ביום ב' 5/5. דיברתי עם נציגה בשם דנה. אחרי שהסבירה לי שדמי ניתוק הם בגובה של 480 ש"ח(!!!), שהם שווים לכשלושה חודשים של מנוי, הסברתי לה שזה סכום גבוה שלא ידעו אותי עליו בזמן ההתחברות להוט.
נניח בצד את הסאגה המתישה שעברתי בנסיון ההתחברות להוט, ימים שלמים שנזרקתי בין מוקד למוקד, בין מוקדן למוקדן(שהבטיח שיחזור אליי - ולשווא...), ניסיון ההתנתקות זהה.
חזרה להשתלשלות. לאחר שדנה שהרימה את קולה ודיברה אליי בזלזול מוחלט, ביקשתי לסיים את השיחה איתה ושיחזור אליי נציג מטעם הוט שידבר אליי בכבוד.
למחרת מתקשרת אורטל מקשרי לקוחות. אמרה לי שדנה קבעה לי מועד ניתוק. אבל לא קבעתי עם דנה שום מועד ניתוק. סיימתי איתה את השיחה בטרם מזגי יתעתע בי ואזכר שבכל זאת, אחרי הכל, נולדתי בנתניה.
אחרי שהסברתי לה שאני מעוניין להתנתק והייתי צריך להמציא סיבה לכך ועברתי מסכת שיכנועים, הבינה אורטל כי אני ב-א-מ-ת מעוניין להתנתק. שאלתי בנוגע לקנס, נאמר לי שאין. אין?! בטוחה?! "כן." תודה רבה. קבעתי איתה מועד לטכנאי. היום, רביעי 7/5 בין 9 ל11.
אורטל את בטוחה שאין דמי ניתוק? ואז היא נזכרה. "אאאההה נכון אתה צודק". מזל שנזכרתי. ביקשתי לדבר עם המנהל שלה. אי-אפשר. מה זאת אומרת אי אפשר?
אני לקוח, שמעוניין לדבר עם מנהל. שאלתי אם אין מנהל בנמצא (אולי המוקד פועל עם חבורה של נציגים המתנדבים לעשות את עבודתם "נאמנה" ללא צורך בפיקוח או ניהול. היא אמרה שלמרות שהמנהל נמצא לידה הוא אינו לוקח שיחות אלא חוזר תוך שלושה ימי עבודה. הרמתי צעקה. זה הפך ליומיים. צעקתי שוב. הפך ליום עבודה. צעקתי שוב. תוך 4 שעות. ושוב. תוך שעתיים. ניסיתי וניסיתי שזמני לא יבוזבז ואדבר עם מנהל שנוכח כעת. אך לשוווא. בין זעקה לצעקה שהרמתי על הנציגה, שלא הקשיבה רק פלטה באופן אוטומאטי משפטים שלימדו אותה בקורס, המתנתי מספר דקות עם המוסיקה המרגיזה של ההמתנה. למרות שהפצרתי בה שתניח את השפורפרת ולא תעביר אותי למוסיקת ההמתנה לדקות ארוכות, לשווא. משך השיחה : 50 דקות!
היום, בוקר יום הזיכרון, בשעה 9:00 בבוקר, מתקשרת אליי מנהלת שירות הלקוחות, מני רבות, ומשלא הספקתי לענות לשיחה, קיבלתי אס.אמ.אס בו נאמר כי ניסו להשיג אותי ואם הפנייה עוד רלוונתית, אני יכול להתקשר חזרה לשירות הלקוחות. אם היה לי מספר ישיר למנהלת, אחת מהן, הייתי חוזר, אך שוב אותה מסכת טירטורים. חזרתי לשירות הלקוחות מספר דקות אחרי, נאמר לי שתיצור איתי קשר מנהלת של השירות תוך שעה. השעה כבר 11:00 ואין זכר למנהלת.
נמאס לי. אובד עצות.
עפ"י הסכם משרד התקשורת, הופרו התקנות הבאות לאורך כל הטיפול בבקשתי:

41.4.3.5. לכל פונה יימסר מספר פנייה סודר או אמצעי זיהוי אחר לפנייתו
כאסמכתא להמשך הטיפול ולבקרה עליו.
*לא נעשה

42.2.3 . ניתוק או הפסקה על פי בקשת מנוי ייעשו תוך שני ימי עבודה ממועד קבלת הבקשה או
במועד שנקב המנוי בבקשתו, לפי המאוחר.
*לא נעשה
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפסקת השירות ללא קנס והתנצלות על הייחס המבזה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה