|
|
|
|
|
|
גניבה ועוגמת נפש |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעקבות שתי התלונות הקודמות שהגשתי, במסגרת ההסכם הטלפוני שהושג לפני כחודש, על החברה היה לפצות אותי בסכום של 200 ש"ח בחשבונית אפריל.
רק אתמול שלחתי תלונה על כך שהחברה לא העבירה לידי הסכם חתום אשר יכול להגן עלי במקרים נוספים של חיובים שלא כמוסכם, היום, כשבדקתי את החיוב הקרוב שלי בחברת האשראי ראיתי שזוכיתי ר ק ב- 35 ש"ח.
ברצוני לציין שניהלתי בשלושת השבועות האחרונים לפחות שש שיחות מול החברה ובכולן הובטח לי שעבור חשבונית אפריל אני אחוייב רק ב- 35 ש"ח (כלומר זיכוי של 200). העיקר החברה טוענת שהתקשרות טלפונית היא מחייבת- בשנה האחרונה היא חייבה רק אותי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי של חשבונית אפריל- לא מוכנה לחכות עוד חודש + פיצוי כספי בגין עוגמת הנפש והרדיפה האינסופית אחרי החברה. במידה ולא יימצא פיתרון מיידי בכוונתי לפנות לאמצעי התקשורת ולערכאות משפטיות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור HOT |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|