פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול בהוט < נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו מנויים של השירות האנאלוגי של הוט, ועל שירות האינטרנט.
בחודש שעבר חייבו אותנו פעמיים. לאחר מסכת יסורים תפסנו סוף סוף את שירות הלקוחות בטלפון. התשובה היתה שעקב שינויים במערכת המחשוב שלהם חוייבנו פעמיים, ובחודש העוקב לא נחוייב. כשתהינו למה אנחנו צריכים לפתור את בעיות תזרים המזומנים של הוט, נאמר לנו שהלקוחות פוצו בפתיחת כל הערוצים. אבל אנחנו לא נהנינו מהפיצוי הזה (המפוקפק, יש לומר) כיוון שאנחנו לקוחות החבילה האנאלוגית. אז סתם שילמנו ריבית בבנק.
נכון, לא אסון, אבל מרגיז ברמת העיקרון!
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה