פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרשה לעצמה חברת כבלים הוט תל אביב למשוך כספים מישראכרט ללא כל בסיס, נושא התלונה:
סרויה מאיר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
מחודש מרץ 2008 מרשה לעצמה חברת כבלים הוט תל אביב למשוך כספים מישראכרט ללא כל בסיס, פשוט מושטת יד לחשבון הבנק שלי באמצעים סכומים על כל עולה על רוחם ללא כל פרופורציה או הסבר או סיבה,
היום דיברתי עם נציגת בירורים ופיה היה מלא מים , וטענות שלא רואה את ההורדות שלי וכלאחר ויכוח פתאום כן יודעת לומר שהורידו לך מחיר מסויים עבור כבלים + עבור טלפון + עבור אינטרנט כשהכול נעשה כעסקת חבליה יחידה
בין היתר נאמר שכן מורידים 10 ש"ח עבור ממיר, וכאמרתי שמגיע לי 2 ממירים חינם מלאה פיה מים, לא ידעה מה לענות.
כן היום דיברתי עם מיכל בשעה17:58 .
בחודש פברואר הורידו מחשבוני סכום של 231+55.94 ש"ח כלומר 287 ש"ח .
בחודש מרץ הורידו מחשבוני ובחוצפה סך של 225+45+62.23 = 23 .332 ש"ח - מה קורה כאן יש כאן הורדת יתר על סך של כ- 50 ש"ח.
בתאריך 16.3.08 דיברתי עם נסרי מבירורים ובטיחה שיזכו אותי,
בחודש אפריל אני לא ראיתי זיכוי אלא שוב הורדה גבוהה של 228.87+50.40+45 =323.27 ש"ח
ב- 22.4.2008 שלחתי פקס ראשון ולא ענו לי.
ב-5.5.2008 שלחתי פקס שני - מיכל מבירורים טוענת שרואה רק את זה.
היום שוב שלחתי פקס עם ההורדות ואני לא מוצא מוצא להורדות שהולכות וגודלות. למרות שאני משתמש עם קבלת שירותים דומים לחודשים הקודמים - מה קורה כאן
למי אני יכול לפנות - דיברתי אם ישראכרט ונאמר לי להודיע להוט על הפסק הורדות אך טוענים שם שמותר להם להשתמש בישראכרט עוד כ- 30 יום מי יתן לי את ההבטחה שלא יורידו את הקנס לתקופה בה אני קשור עד 31.12.2009
אנא עזרו לי בנושא אני מאד מבקש, ולפחות שיומרו מדוע הם הורידו סכומים לא הגיונים שטרם קיבלתי תשובה לכך
כספי סוג הנזק :
זיכוי והחזר כספים שלא הורדו כחוק. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מולה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה