פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש פניתי לחברת הוט בה יש תחת שמו של בעלי שירותים של טלויזיה, אינטרנט וטלפון בבקשה להעברת בעלות על שמי. אלו שלחו אלי טפסים מתאימים אותם מילאתי ושלחתי חזרה אליהם בצירוף כל המסמכים הנדרשים אותם בקשו.
לאחר יותר משבוע חזרה אלי נציגה, אמרה שקיבלה את כל הטפסים והיא עורכת את השינוי, אולם על מנת לשנות את שם בעל קו הטלפון היא צריכה ממני מחדש את מספר כרטיס האשראי. לאחר שננתי לה אותו שינתה זו- ללא בקשתי- את מספר הטלפון שלי. כמובן שאפילו לא טרחה ליידע אותי בכך ואני גיליתי את הדבר רק לאחר מספר ימים בעקבות תקלה בשירות.
ביקשתי שיחזירו לי את המספר, אולם להפתעתי הרבה נאמר לי כי הדבר יקח כ 5 ימים. שאלתי איך זה יכול להיות שאת השינוי יכלו לעשות ברגע ואילו לתקן את הטעות צריכים 5 ימים- התשובה הייתה "אין מה לעשות, ככה זה".
לא קיבלתי את התשובה וחזרה אלי מנהלת. הודעתי לה שאם הדבר לא יתוקן מיד אני מבקשת לנתק את כל השירותים שלי החברה. זו אמרה שתבדוק מה ניתן לעשות ותחזור אלי. לאחר שעבר שבוע מבלי שאשמע ממנה והתקלה כמובן לא סודרה פניתי שוב לחברה. לאחר המ חצי שעה הודיעה לי הנציגה כי על מנת שיחזירו לי את המספר אני צריכה ששלוח בקשה של בעל הקו המקורי. הסברתי שכבר עשיתי זאת וכבר אושר לי שזה התקבל, אולם זו לא רצתה לשמוע וטענה שצריך לעשות זאת שוב. לאחר ששוב ניסיתי להסביר שזה נשלח ואושר ביקשתי כי ינתקו לי את השירותים שלי בחברתם. זו ענתה לי שיחזור אלי נציג תוך 3 ימים, זאת לאחר שכבר שבוע קודם לכן אני מחכה שאחד כזה יחזור אלי. אחרי שהסברתי שאני דורשת שיחזור אלי תוך יום היות ואני מחכה כבר שבוע ענתה זו בתקיפות כי "זה לא יקרה".
מעולם לא נתקלתי בכזו אטימות וחוסר נכונות לעזור, במיוחד שזו טעטת שלהם, מצד חברה כלשהי.
כמשהי שמתעסקת ביום יום בשימור לקוחות בחברה אחרת אני פשוט המומה מדרך ההתנהלות של חברת הוט. תמיד אמרו לי שיש להם את השירות הכי גרוע בעולם- אולם עכשיו גם אני נכוותי
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הטעות לאלתר ופיצוי על עוגמת הנפש אותה אני חווה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה