פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מצד נותני השרותים בהוט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך שלושת השבועות האחרונים החלטתי לדגום את שרותי הVOD באופן אינטנסיבי מהרגיל. ואז הבנתי שבאותה העת אני גם דוגמת את אינטנסיביות התקלות. תקלה מס' 70, תקלה מס' 110 תקלה מס92 אפילו הגיחה להופעת אורח. השירות הטכני שניתן לי את אמש היה נעים ולעניין ואף נשלח טכנאי,שוב, על מנת לתקן את הבעיה ואף הוחלף הממיר. אלא שאמש, שלושה ימים לאחר ביקור הטכנאי חזרו התקלות. דיברתי עם דניאל שניסתה לעזור אך ללא הועיל , דיברתי עם קטיה או קטי שהבטיחה לי שדניאל תשוב אליי לכשתתפנה, (היא עדיין עסוקה כנראה, הרבה תקלות שם בהוט)ולבסוף אף דיברתי עם מוקדנית נוספת שהבטיחה לי שאחראיי המשמרת, בת ובן את שמותיהם איני זוכרת, יחזרו אלי בארבע השעות הקרובות, וכרגע הן נדמות רחוקות מאד.
מזלזל, מעליב, מעצבן ובהחלט עושה חשק לעזוב
עלבון סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה