פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום לאחר סיום התשלומים לחברת הוט נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מושב ביצרון החיילים 10 כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר האחרון בקשתי להתנתק מחברת הוט, לאחר בקשות חוזרות
ונשנות הגיע לבסוף נציג הוט לאסוף את הממיר לאחר כ חודש ימים.
הובהר לי, כי לאחר מספר ימים מבקשת הניתוק אנו מפסיקים להיות מחויבים.
לאחר התשלום האחרון (בגין חודש אוקטובר )בקשתי מחברת האשראי לחסום
חיובים נוספים של חברת הוט .
להפתעתי הרבה בחודש האחרון התקבל מכתב דרישה לתשלום (סיכום חשבון
שירותי טלוויזיה בכבלים מס' לקוח 403620041 .
פניתי לחברת הוט באמצעות האתר שלהם, וכמו כן למרכז שירות הלקוחות .
אולם לתדהמתי גם לאחר שמסרתי את כל הפרטים אף אחד לא ידוע בגין
מה נדרש התשלום ונציג/ה השירות טוענים כי יחזרו אלי בתשובה .
אולם עד עתה אף אחד לחזר אלי .
והשבוע התקבל מכתב דרישה נוסף ,אין בכווניתי לשלם כל תשלום ללא
ידיעה בגין מה הוא נדרש מאחר ושילמתי את כל החשבונות בגין השימוש בכבלים.
אבקש לקבל פירוט בגין מה נדרש התשלום .
כספי סוג הנזק :
הסבר בגין מה נדרש התשלום/מחיקת הדרישה לתשלום פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOT שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מול הלקוח עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה