המשך חיוב על מסלול שלא נרשמתי אליו ועוד כמה דברים לא נעימים |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הכל התחיל מכך שאמרו שלבניין שלנו יש הספק מתח נמוך, כתוצאה מכך, מאז שנכנסתי לדירה והתחברתי להוט היו לי ניתוקים גם באינטרנט וגם בטלויזיה. בסופו של דבר הסכימו בהוט לתת לי החזר של חודש. נשמע טוב, חוץ מזה שבמקום זאת ראיתי בחיוב של חודש זה שקבלתי חיוב של חודש נוסף!!!
מילא אם זה היה הכל, כעבור חודש ראיתי שאני בכלל מחוייב על סכום שונה משסוכם. אחרי בירורים נודעתי שאכן אני רשום על מסלול שונה משסוכם והובטח לי שזה ישונה ואני אקבל החזר. וזה הובטח על ידי 4 אנשים במחלקת שירות הלקוחות עד כה, כשכל אחד מהם מבטיח שיחזור אלי עם הפירוט המדוייק של מה שמגיע לי (ונאמר לי שזוכאתי על החודש שנאמר לעיל). כמובן שעוד לא חזרו אלי והנה הולך ומתקרב סוף החודש ואתו חיוב נוסף...
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר עם פירוט מדוייק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|