פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר יכולת לנתק שרות אינטרנט,ניתוקים ואי קיום הבטחות נושא התלונה:
פייפר משה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏15 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
כבר מנובמבר אנחנו רוצים לנתק את השירות עקב ניתוקים תכופים. נשלחו טכנאים שאמרו לנו דברים סותרים הובתח לנו פעמיים חודש חינם , ואז חודשיים חינם ו שום דבר לא השתנה . בכל פעם שאנחנו מקשים להתנתק עקב תקלות טכניות שלא באות על פיתרונן, מובטח לנו שיתקשרו אילינו תוך פרק זמן מסויים ובכל פעם אין קיום. מאז נובמבר ועד הים היה אין ספור טלפונים ואין ספור הבטחות. ביום חמישי האחרון הובטח לנו שתוך 24 שעות נקבל טלפון לתאם ניתוק אני עדיין מחקה.
אין עמידה בדיבור, אין לקיחת אחריות, אין שירות - אין סיבה לשלם להוט.
כספי סוג הנזק :
ניתוק השירות לאלתר, החזר כספי מעבר לשתי חודשי השרות שכבר הובטחו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה