פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסירת פרטים שגויים-חוסר אמינות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
בחודש דצמבר הסתיימה המחוייבות שלי כלפי חברת הוט,כשביקשתי הצעת מחיר לחידוש המנוי לא קיבלתי את הצעה אטרקטיבית ואף ביקשתי לשלוח אליי טכנאי לניתוק הכבלים, לאחר מס' ימים חזר אליי נציג והציע לי חבילה הכוללת את טלויזיה עם אינטרנט + 3 חבילות צפיה וכניסה לVOD חינם למשך כל תקופת ההתחברות בתוספת של 5 ש"ח יותר ממה ששלמתי בחבילה הקודמת וזאת בשל הVOD חינם.
לאחר שלושה חודשים אני מקבלת חשבונית עם חיוב של 12.90 נוספים על המחיר שנסגר , כאשר יצרתי קשר עם חברת הוט , לנציג לא היה מענה עבורי ואמר שיעביר את השיחה לנציג בכיר יותר שיטפל בפנייה שלי, רק לאחר שבועיים חזרה אליי נציגת שירות שטענה כי "טעויות אנוש קורות" ואין ברשותה לעזור לי ואני צריכה לשלם על ה VOD בכל חודש , ובנוסף אמרה"יכול להיות שהנציג התלהב לשמר אותך כלקוחה- שהבטיח דבר כזה" אך אין באפשרותה לקיים את ההבטחה שניתנה לי מאחר וזה לא הגיוני.
הסברתי לה כי הVOD זה הדבר שביתי צופה מכל שאר התוכניות וזו הסיבה להישארות שלי עם החברה והמשך התקשרות.
קל להתנער מהלקוח במיוחד שהוא נהנה מהשירותים שלך וצריך אותך .
כספי סוג הנזק :
התפשרות לגביי נושא הVOD מתן תקופה נוספת בחינם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה