פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כוזבים ושירות לקוחות מזעזע מצד HOT נושא התלונה:
ודנאי רוני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏20 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי רוני ודנאי, הייתי מנויה של חברת HOT בשנה האחרונה ובחרתי לסיים את ההתקשרות משום שהחוזה נגמר. כמו כן, עברתי דירה חזרה לבית הוריי שמנויים על HOT כבר שנים ולכן לא היה צורך לחדש את החוזה.
החל מסוף מרץ התחילה תהליך ניתוק מתמשיך ומייסר שנמשך עד נכון להיום 20.5.
חוייבתי פעמיים בגין הזמנות ב-VOD שמעולם לא בוצעו בפועל על ידי או על ידי שותפיי., עד היום לא קיבלתי מסמך כזה או אחר המפרט את ההזמנות על אף בקשותיי החוזרות ונשנות.
אני מדברת על בסיס יומיומי כבר כמעט חודשיים עם אינספור מוקדנים שונים וכרגע אני נמצאת תחת טיפולה או ליתר דיוק חוסר טיפולה של אחראית משמרת.
החברה חייבת לי סכום של 780 ש"ח נכון לעכשיו בגין החיוב הכפול שנעשה בשגגה. HOT כבלה את ידיי והציבה לי אולטימטום לקראת תום המנוי שלי ודרשה ממני לסגור את החוב הפיקטיבי שלי אחרת לא אוכל להתנתק.
כרגע חברת הוט חייבת לי כבר למעלה מחודש את הסכום אך עדיין לא קיבלתי אותו. הדבר היחיד שמתקבל הוא תירוצים יומיומיים במעטה של בעיות לוגיסטיות או טכניות.

אף אחד אינו לוקח אחריות על הטיפול בי. בתוך החברה עצמה אף אחד לא יודע מימינו ומשמאלו. אין רישום ותיעוד של פרטי הניתוק שנעשה ב-9.4 אצל החברה עצמה. התבקשתי לשלוח בפקס את הקבלה שנתן לי הטכנאי בתום הניתוק, אך עדיין לא זכיתי ליחס כזה או אחר. במהלך התקופה הזו נאמר לי פעמים רבות כי יחזרו אליי וידאגו לטפל בבעיה אך אף אחד לא חזר אליי. כל פעם נאלצתי לפרט את הבעיה באוזני מוקדן אחר שהתנער מאחריות והעביר אותה הלאה.
מלבד זאת, אף אחד לא טרח ליידע אותי כי חוייבתי בטעות ושהחברה חייבת לי סכום נכבד. גיליתי זאת במקרה כשהתקשרתי לברר דבר אחר.

אני תחקירנית של ערוץ 10 לשעבר ואני במגעים עמם על מנת להעלות את התלונה לפלטפורמה שאולי תעזור לי לקבל את היחס אליו אני ראויה.
אני כבר נואשת, מלבד הפיצויים שמגיעים לי ללא ספק אני פשוט רוצה לסיים את ההתקשרות עם הוט שהפכו לסיוט חיי.
ברגע שיסגר הנושא הזה אתנתק מהחברה כי לא מגיע לי לקבל יחס כזה.

רוני ודנאי.
נזק כספי ועוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה