פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחכים חודש לניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כבר פתחתי תלונה - אבל לא תחת המשתמש הזה ואני לא יכול לעקוב אחריה :30983
הפרטים בתלונה הקודמת של אישתי בעלת החשבון בהוט
נא ליצור קשר איתי ולא איתה , היא בחודש תשיעי והעצבים לא טובים לה
ולתלונה:
אני מאוד מקווה שזה יגיע למישהו בהוט מהר
כי תוך שבוע אני ניגש עם זה לבית המשפט ומגיש תביעה , כי באמת נמאס
כל מה שרצינו זה להתנתק
נתנו הודעה מראש בתחילת מרץ שבסיום תקופת ההתחייבות שלנו (סוף אפריל) אנחנו עוברים ליס ושמישהו יבוא לקחת את הממיר
היינו אופטימים , וחשבנו שעמדנו יפה ובכבוד במתקפת הטלפונים
אבל מה , התאריך המיוחל הגיע ועבר , הממיר יושב לו בצד וממתין
וכמובן שחוייבנו במלוא הסכום החודשי
ניסיתי לקחת אותו בעצמי לסניף מקומי , ולא היו מוכנים לקחת אותו ממני
מאז אנחנו פעם בשבוע מנסים ליצור קשר עם "קשרי לקוחות" האקסלוסיבים שאין אליהם קו ישיר ואי אפשר להעביר אותי אליהם וכו וכו
לרוב שירות לקחוחת הם בסדר , לפעמים הם חוצפנים ולרוב אטומים
אבל לקבל כל הזמן הבטחות שיחזרו אליי ושום טלפון , זה פשוט חוצפה וזלזול ואחרי כל זה אין מצב בחיים שאני חוזר אליכם
לצערי אני חייב להשאר עם האינטרנט שלכם , אבל עוד יבוא היום ותהיה אלטרנטיבה גם לזה.
שמישהו בבקשה ייצור איתנו קשר לתאם טכנאי תוך שבוע
אחרת אני ממלא טופס תביעה על בזבוז זמן ,גניבה של כסף זלזול ועילבון
ובאמת חבל לי על הזמן אבל אתם לא משאירים לבן אדם ברירות
טל
בזבוז זמן , זלזול ומה לא סוג הנזק :
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה