פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה במחיר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר חזרתי להוט שיספקו לי שירותי אינטרנט, ובשיחה הובטח לי שהמחיר יהיה 45 שקל, אגב יש לי שיחה מוקלטת אצלי (כבר לא סומך עליהם) וגם בקבלה שקיבלתי מהמתקין, רשום לי חיוב של 45 שקל. וכשאני בודק בחיובים אני בעצם רואה שהחיובים הם של 55 שקל.. וכבר התקשרתי 4 פעמים להוט, ולאחר דקות ארוכות (אבל ממש ארוכות) של המתנה למענה של נציג,הוא מעביר אותי לנציג אחר וגם הנציג השני בכל פעם רצה להעביר אותי, בפעם הראשונה הסכמתי שגם השני יעביר אותי, ובפעמים האחרות התעקשתי שהנציג שענה יעזור לי, הנציג לא יודע מה לעשות עם המקרה הנ"ל ומבטיח לי שהוא יחזור אלי, או שמנהל יחזור אלי, וזה אף פעם לא קרה, רק הבטחות בלי כיסוי, רק בפעם הרביעית ענתה לי נציגה שאמרה משו אחר לגמרי משאר הנציגים, והסברתי לה, כמו שהסברתי לשאר הנציגים שענו לי, שיש לי שיחה מוקלטת וקבלה המעידה שהמחיר הוא 45 שקל בלבד, והיא לא התייחסה לזה בכלל..
ובזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
קודם כל לתת לי את המחיר שהובטח לי, שיחזירו לי את מה שחייבו אותי כבר, פיצוי על בזבוז הזמן שלי, ופיצוי על עוגמת נפש, שבכל פעם שאני מתקשר אני צריך להרגיש כאילו עושים לי טובה שמטפלים בי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה