פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזעזע ופגיעה בלקוח נושא התלונה:
טל לוטי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏16 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תימורים כתובת:
תיאור הבעיה:
יומיים לפני ערב פסח הגיעו אלי נציגי הוט לחבר אותי לשרותיהם במסגרת מבצע "טריפל הוט".כבר אין לי כוח לתאר את כל הסיפור אחרי מליון שיחות ארוכות לנציגי הוט. השרות שקיבלתי היה מתחת לכל ביקורת.החתימו אותי על טפסים, שכחו לבצע ניוד של קו הטלפון והשאירו אותי ללא טלפון כל החג. נאלצתי להשתמש בסלולרי גם לכל השיחות הארוכות והמיגעות בהן שעות המתנתי על הקו לקבלת נציג שרות של הוט. מחיר יקר אני משלמת על השטות הזו.החברה הבטיחה להשתתף בקנס של בזק על סיום ההסכם איתם. אין עם מי לדבר, מבטיחים שיחזרו ולא חוזרים אלי. אין לי מושג באיזה מסלול טלפון אני-אין עם מי לדבר, אף אחד לא נותן תשובות. מה גורם לחברה לחשוב שהיא יכולה להתייחס ככה ללקוחות שלה? אני אישה מבוגרת, קל להונות אותי. אני ניצולת שואה אין לי סבלנות לכל הענוי הזה שמעבירים אותי.
עוגמת נפש עלבון בזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
שחרור הלקוח משרותי החברה +פיצוי על נזק כספי ועוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה