|
|
|
|
|
|
אי קבלת זיכוי |
נושא התלונה: |
יום שלישי 27 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאחר אי עמידה בהסכם ההתחייבות מולנו, לא קיבלנו שירותי טלפוניה כ- 10 ימים, החלטנו להתנתק מהחבילה של הוט הניתוק היה ב-13/1/08. לאחר עשרות טלפונים והסברים הובטח לנו זיכוי טלפונית ובכתב ב- 25/2/08 מאז ועד היום 27/5/08 לא הועבר אלינו כספנו! לאחר ההבטחה לזיכוי החברה חזרה בה וטענה כי לא החזרנו ציוד, למזלנו שמרנו את טופס הטכנאי שלקח את הציוד מביתנו, 9 פעמים פקססנו את הטופס עד שהוא התקבל בהוט (למרות שקיבלנו 9 אישורים). כאמור עד עתה אנו מחכים לכספנו ולהתייחסות (נכתבה גם תלונה באתר הוט ללא שום התייחסות)
|
כל התשובות נכונות |
סוג הנזק : |
התייחסות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|