|
|
|
|
|
|
טכנאים ומנהלים קובעים ולא טורחים להגיע ולתת מענה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שני ה - 19/05/08 התקשרתי להוט והסברתי שנעלמו חלק מהערוצים, הטכנאית ניסתה דרך הטלפון לסדר את התקלה ולא הצליחה. היא הזמינה טכנאי שאמור היה להגיע ב- 21/05/08 הטכנאי לא הגיע וכעבור יומיים התקשרתי להוט והתלוננתי. דיברתי עם נמרוד וכפיצוי הוא נתן לי את ה - VOD חינם למשך שנה וזימן טכנאי לתאריך 26/05/08. הטכנאי לא הגיע ולמחרת כשהתקשרתי להוט ביקשתי לדבר עם מנהל, ענה לי יונתן והבטיח שהמנהל חוזר אליי תוך 3 שעות. כמובן שהמנהל לא חזר אליי וכשדיברתי היום (27/05/08) עם שירן היא הבטיחה שהמנהל מתקשר אליי תוך מספר דקות. מאז עברו כבר שעתיים.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי ללא קנס, החזר כספי על ערוצים שאני עדיין משלמת עליהם ולא רואה אותם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|