פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאים ומנהלים קובעים ולא טורחים להגיע ולתת מענה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה - 19/05/08 התקשרתי להוט והסברתי שנעלמו חלק מהערוצים, הטכנאית ניסתה דרך הטלפון לסדר את התקלה ולא הצליחה. היא הזמינה טכנאי שאמור היה להגיע ב- 21/05/08 הטכנאי לא הגיע וכעבור יומיים התקשרתי להוט והתלוננתי. דיברתי עם נמרוד וכפיצוי הוא נתן לי את ה - VOD חינם למשך שנה וזימן טכנאי לתאריך 26/05/08. הטכנאי לא הגיע ולמחרת כשהתקשרתי להוט ביקשתי לדבר עם מנהל, ענה לי יונתן והבטיח שהמנהל חוזר אליי תוך 3 שעות. כמובן שהמנהל לא חזר אליי וכשדיברתי היום (27/05/08) עם שירן היא הבטיחה שהמנהל מתקשר אליי תוך מספר דקות. מאז עברו כבר שעתיים.
עלבון סוג הנזק :
ניתוק מיידי ללא קנס, החזר כספי על ערוצים שאני עדיין משלמת עליהם ולא רואה אותם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה