פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחטנות וביריונות מצד חברת הוט נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
28 למאי 2008
שלום רב,

בתאריך 27/05/08 בשעות הצהריים הגיע אל ביתי נציג חברת הוט העונה לשם יוסי כהן , כאשר ניתקל הנציג בדלת נעולה (בזמן זה לא היה איש בבית) פונה אל שכנתי בטענה כי הוא הוזמן על ידי לבצע תיקון בתשתית האינטרנט ומבקש את מספר הטלפון האישי שלי. לאחר ששנתקל בסרוב מצד שכנתי והשיג את מספר הטלפון הסלולרי שלי התקשר אלי יוסי ובשיחתנו טען שאני "עבריין" המואשם בהתחברות פירטית אל שרותי הטלויזיה בכבלים ובידיו הוכחות חד משמעיות לכך. כאן המקום לציין שמזה ארבע שנים הנני מחובר לשרות האינטרנט ומזה כשלוש שנים מחובר לשרות הטלפון של חברת הוט ברצוני להוסיף כי מעולם לא התחברתי לשרותי הטלויזיה בכבלים.
בשיחתנו הטלפונית הציע לי נציג חברת הוט שני חלופות 1. תביעה משפטית 2. התחברות לחברת הוט, טלויזיה בכבלים למשך שנה.
כאשר לא נענתי לדרישותיו(בטח שהן נזרקות לעברי דרך הטלפון הסלולרי מאדם שאיני מכיר ואין בידי שום יכולת לאמת את זהותו דרך הטלפון) הגביר את קולו והחל לדבר בתוקפנות ולנסות לשכנע אותי בצורה אגרסיבית כי לטובתי עדיף שאבחר בחלופה מספר 2 תוך כדי שהוא מציע לי מגוון "דילים אטרקטיביים".
כדי להגן על שמי הטוב הגעתי במהירות לביתי ולהפתעתי מצאתי שני נציגים המתלהמים ומאשימים אותי שוב באותם האשמות שווא, כל זאת תוך הצעת "הדרך הפשוטה" לפתור את העיניין ע"י התחברות לטלויזיה בכבלים בהצעות "מפתות". בנקודה זו הבעתי התנגדות נחרצת להצעתם בטענה שאינני מקבל את האשמותיהם ואיני רוצה טלויזיה בכבלים בביתי, הנציגים המשיכו בצורה תוקפנית ואגרסיבית אף יותר מאשר בשיחת הטלפון. לאחר כחצי שעה של דין ודברים הציבו בפני השניים אולטימטום – עליך להחליט במיידי. לאחר התעקשות נוספת מצידי הסכימו השניים להארכת האולטימטום עד ליום המחרת בשעה תשע בבוקר.

בבוקרו של יום המוחרת התקשרו השניים ושוב הפעילו לחץ מאסיבי שאתחבר במיידי וכמובן שסירבתי בשנית. בהמשך היום הגיעו השניים אל ביתי ושראו שאינני נוכח באות עת פנו אל זוגתי בכדי להעביר לה מכתב - "התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים". במקביל ביצעו הנציגים פעולות כלשהן בקופסאת חברת הוט הנמצאת בחצר בייתי כל זאת כאמור בזמן שאינני נמצא במקום.

זוגתי אשר נבהלה מאוד מנוכחותם המאיימת הזעיקה אותי מעבודתי. לכשהגעתי למקום פגשתי את השניים בדרכם החוצה מהמושב וביקשתי מיוסי בתקיפות שלא יתקרב יותר אל ביתי עד בירור העיניין מצידי תגובתו לבקשה זו לוותה בתנועות מגונות ואיומים : "אתה רוצה שאני אצא אליך במכות?" כמו כן הוא הבטיח "שידאג אישית שייזינו אותי ואני עוד אשמע ממנו רבות".

ברצוני לציין כי את המשך יומי העברתי בניסיונות חוזרים ונישנים ליצור קשר עם האחראיים על הנציג בכדי להתלונן על התנהגותו האגרסיבית, הסחטנית והמאיימת הגובלת בבריונות לשמה שאינה ראויה לנציג חברה ולאדם בפרט ובכדי לקבל תשובות ראויות יותר ללקוח נאמן.

גם בשיחותי מול נציגי החברה בדרגים גבוהים יותר לא פעם נתקלתי באטימות ובתשובות בלתי מספקות וגם כאן שוב הוצב בפני אולטימטום של חצי שעה "תתחבר או שנתבע אותך משפטית".

ברצוני במכתב זה להתריע על התנהלות לא תקינה של נציגי חברת הוט המנסים לחבר לקוחות בכל דרך אפשרית החורגת מגבול הטעם הטוב עד כדי בריונות וסחטנות , לטעמי אין זו הדרך לחבר לקוחות קיימים אלא בדרך זו לעשות את הדבר ההפוך.

לאור ההתנהלות הפוגעת והמבישה של נציגי חברת הוט ברצוני לאלתר לנתק כל קשר עם חברת הוט לרבות חברותי בשרותי האינטרנט והטלפון.



חגי מרום
מושב בלפוריה 19305
050-5801818


עוגמת נפש סוג הנזק :
להתנתק במיידי מכל קשר עם החברה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה