פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות ללקוח,ואי הגעה להתחברות 3 פעמיים נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בס"ד 21/04/08

לכבוד:

משרד לפניות הציבור
הנדון: מחאה עבור אי שירות של חברת הוט
שלום,
שמי דודי אשר מתגורר בדרום הארץ, פונה אליכם כמוצא אחרון
לאחר טיפול לוקה ומזלזל מאד מצד חברת הוט-תקשורת.
ברצוני לגולל בפניכם את סיפור המעשה שלי כלקוח בודד אל מול חברת הוט-תקשורת.
בחודש מרץ אשתקד התקשרתי לחברת הוט ע"מ להתחבר לשירותי האינטרנט בלבד,לאחר שיחה עם נציג שבו נלקחו פרטי חשבון הבנק שלי ופרטים אישיים עודותיי נקבע לי מועד לטכנאי ע"מ שיתקין בביתי
את שירותי האינטרנט,כמו כן נקבע לי שעה ספציפית נאמר לי ב10/03 בין השעות 7:30-9:00
בבוקר, בעוד אני מחכה בשעה הנ"ל לטכנאי,שום טכנאי לא הגיע ולא נציג שהתקשר להתנצל ו/או
יסביר לי את התקלה.
לאחר מספר ימים יצרו איתי קשר ממחלקת שירות של הוט התנצלו וקבעו איתי שוב מועד חדש שנקבע
לתאריך19/03 בין השעות 14:00-17:00 בצהריים,מיותר לציין ששוב לא הגיע אף טכנאי או ייצרו קשר להסבר.
בשלב זה ממש התרגזתי על היחס המזלזל מצד חברת התקשורת הוט הרי אני צרכן שבסך הכול רוצה להתחבר לשירותיה הרי לא כך הם רוצים? הרי לא כך הם מרוויחים? הרי לא כך הם מוצאים כספים על פרסומות מעוטרות לגיוס לקוחות חדשים?
כול פעם שנקבע איתי מועד התקנה אני המתנתי בבית יצאתי מהעבודה באישור מנהל רק ע"מ לחכות לטכנאי כמו שנקבע איתי מראש.
כמו כן תמיד יום קודם למועד דאגו הוט לשלוח לי סמס למכשיר הנייד לתזכר אותי לגבי ההתקנה למחרת היום רק שבפועל לא התקיים מעולם.
לאחר שהרמתי ידיים יצר איתי קשר בחור מקשרי לקוחות התנצל והודה כי הייתה תקלה והוא רואה שכבר פעמיים נקבע לי מועד אך לא הגיעו.
כמחווה הוא התנצל ונתן לי כפיצוי הטבה של התקנה 49 ₪ ותיזמן מחדש את מועד ההתקנה
לתאריך 10/04 כאשר הוא הבטיח כי הוא אישית יפקח וידאג שהפעם אכן יגיעו הטכנאים.
מיותר לציין כי הזלזול וחוסר האכפתיות המשיך ושוב לא הגיעו ולא הודיעו בפעם השלישית ברציפות.
בשלב בזה החלטתי להרים טלפון למחלקת שירות לקוחות וביקשתי לשוחח עם מנהל על שאירע לי
הנציגה אמרה לי שהנוהל אומר תוך 24 שעות יחזור אליי מנהל מסרתי לה את פרטיי וחיכיתי.
עברו 24 שעות התקשרתי שוב תו"כ שאני ממתין על הקו יותר מ34 דקות שיחה ובה אני עובר מנציג אחר נציג מגולל את סיפורי וזה מעביר אותי למחלקה אחרת ללא טיפול.
לאחר 34 דקות הנציג העביר אותי ברוב חוצפתו למענה ההתחלתי להמתין שוב את כול התור הארוך שחיכיתי.עד היום שום מנהל ושום גורם לא חזר אליי בנושא.
אני מבקש מכול הגורמים בעניין שיתנו לי מענה כיצד אליי לפעול לאחר שאני מבזבז ימי המתנה בביתי
לטכנאי אינטרנט? על השעות שלקחתי מהעבודה בשל כך?
על הזלזול החוזר ונשנה מצד הנציגים והמנהלים שלא חוזרים ללקוח?
הרי אין חוק בעניין? אין איש/גוף המפקח על חברות ענק אלו אל מול הלקוח הקטן?
אני פונה אליכם באמת כדרכי האחרונה לטיפול ופיצוי ראוי על המקרה.
לפני שאפנה לגורמי המדיה השונים (טלויזיה,רדיו,עיתונות) ושם יהיה לי אוזניים קשובות לסיפורי.

אני מאד מקווה שתלונתי לא טיפול שוב לאוזניים ערלות
בתודה מראש דודי
אגב חשוב לציין שתוכן מכתב זה הועבר למחלקת פניות הציבור של הוט שדאגו גם הם לשלוח לי סמס בדבר קבלת התלונה אצלהם אך עד היום מעולם אף אחד לא פנה אליי וגם הם ממשיכים לחטוא.


עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה