פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות חוזרת ונשנית מבקשתי לקבלת פירוט שיחות עבור קו טלפון ההוט שלי נושא התלונה:
סופרמן אורי(בעלת הקו-גליה) שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏01 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך השבועיים וחצי האחרונים שלחתי להוט כ-6-5 פעמים את הטופס לבקשת פירוט שיחות מחודש מרץ ועד היום עקב כך שחויבתי בחשבון גבוה מאוד בצורה מעוררת תמיהה.
בנוסף לכח ששלחתי את הטופס בפקס כפי שהחברה מבקשת, דיברתי עם שלושה (!!!) נציגי שירות שאחד מהם הבטיח לי את הפירוט באימייל תוך יומיים שלושה, השניה הבטיחה תוך יום עסקים אחד והשלישית הבטיחה שהוא ישלח לי באותו יום ובסופו של דבר חוץ לא קיבלת כלום!
לא ראיתי עוד חברה מבורדקת שבה יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עשתה ושמפגינה כזה זלזול בוטה בלקוחות וכזה חוסר מקצועיות!!!! בושה!!
ובנוסף לעוגמת הנפש גם בזבוז זמן רב של המתנות ארוכות בטלפון ואולי גם נזק כספי על חיוב שגוי! סוג הנזק :
העברת פירוט השיחות עבור הקו שלי החל מה-1 במרץ ועד היום באופן מיידי לדואר האלקטרוני שלי! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה