פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן פתרון טכני נושא התלונה:
שניידר יגאל שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפני כ חודש ימים קניתי ציוד אינטרנט חדש לביתי.
התקשרתי לתמיכה טכני וביקשתי שיתאימו לי את הציוד של חברת HOT לציוד שלי. (מדובר על התאמה נתב של LINKSYS).
בתאריך 25.04.08 יום שישי סוכם אם תומך בכיר (אסף, שמו, כנציג בכיר)
כי יגיע אלי טכנאי אם כל 3 דגמי המודמים הקיימים בחברה.
(אסף ציין בפני כי בחברה ישנם במלאי כל הסוגים של מודמים: TERAYON TOMSON ו מוטורולה).
אבל לא כך קרה בפועל.
כל הטכנאי שרצו להגיע אלי הגיעו ללא כל הסוגים של המודמים, בטענה שאין מודם מוטורולה במלאי (שאלה - מי לא דובר אמת כאן?).
וכך זה נמשך עד היום.
כל פעם שאני מתקשר לתמיכה טכנית - אומרים לי שטכנאי שיגיע, יצוין לו בקריאה להגיע עם מודמים של TOMPSON ו מוטורולה, וכל פעם טכנאי שרוצה להגיע אומר לי שאין מודם מוטורולה במלאי ולא יהיה.
זה לא תשובה, ובינתיים אני לא יכול להנות מהציוד שלי.
לטיפולכם.
P.S אם אין באפשרותכם לתת לי את הפתרון טכנולוגי, לא בושה להגיד: אנחנו לא מסוגלים לתת את הפיתרון לפי דרישת הלקוח.
לא קרה שום דבר, נעבור לבזק.
כספי סוג הנזק :
להפסיק להתחמק מבעיות טכניות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה