פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה נוספת ובלתי חוקית בעליל נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כחודשיים הצטרפתי לשירותכם האדיב לחבילת טריפל (אני חושב שאין צורך להסביר שהיא כולל שירותי טלפון, טלויזיה ואינטרנט במחיר של 259 ש"ח לחודש), אך כמה שבועות קודם לכן צירפתי את מס' הטלפון שלי במבצע של 59 ש"ח לחודש ("דבר חופשי"). באת ההצטרפות לטריפל הובהר לי ע"י מס' נציגים שהמסלול של הטלפון מוחלף, ללא קנסות, חיובים עתידים בתנאי שאשאר בחברתכם לפחות שנה.
למרות כל ההבטחות, התשלומים שאני משלם לא רק שלא כדאייםן כלכלית אלא גם כוללים שירות על גבי שירות שהנני משלם כפול. על בסיס מבצע הטריפל הייתי צריך לא לשלם עבור הוט טלקום בנפרד, אך לדאבוני לא רק שאתם עושים טעויות אתם גם גובים כסף עבור חודשים הבאים שלא כדין. גבו לי חודש שעבר 59.85 ש"ח עבור הוט טלקום ולאחר בירורים של מספר ימים (נציגיכם שחבו את הבירור מס' ימים) הובטח לי שאזוכה, אך החודש הנני רואה בחשבון של הישרכארד תשלום של 200 ש"ח עבור הוט טלקום בנפרד לתשלום של הטריפל.
הנני מבין שעושים טעויות, וקורים דברים אך חודשיים ברציפות לשלם עבור שירותים שהנני הייתי משלם פחות, מה הטעם.
חוצפתכם, חוסר המיקצועיות של נציגיכם וחוסר האכפתיות כלפי משלמי החשבונות (שראוי לציין לא החסירו תשלום ) גובל בנקיטת אמצעיים דרסטיים יותר.
הנני דורש:
1. להחיזר לאלתר את התשלום שנגבו עבור הוט טלקום, בכתב!!
2. פיצוי על עוגמת נפש, זלזול, והסחבת!!

בברכה
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה