פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל בבית הלקוח וחוסר מקצועיות משווע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום02/06/08 יצרתי קשר עם מוקד השרות על מנת לדווח על תקלה באינטרנט. לאחר המתנה ממושכת נענתי ע"י נציגת שירות שתאמה עמי מועד להגעת טכנאי ביום למחרת 03/06/08. באותו היום הגיעו לביתי 2 טכנאים.האחד לבוש במדי החברה וענד תג שם ואילו השני ללא תג שם וללא כל סימן שהוא נציג "הוט". שניהם נכנסו לביתי ולמרבה ההפתעה זה שבלי מדי החברה החל לטייל בחדרי הבית כאילו מדובר בביתו שלו.הוא אף נכנס לחדר השינה שלי מבלי לבקש רשות. כמו כן הזיז בפראות את שולחן המחשב ושולחן המחשב נשבר. אפילו עלה בדעתי שהוא אולי חבר של הטכנאי שהיה לבוש בבגדי החברה והוא בא לגשש אם יש מהיכן לפרוץ לביתי. בהמשך, ביקש הבחור הלא מזוהה לפתוח את חלונות ביתי. כשסרבתי לפתוח וביקשתי לברר מדוע ירצה לעשות כן - הוא ציין שהתשתיות בבית ישנות. (אגב, הבחור המזזוהה אמר שיש צורך בהחלפת המודם אך הבחור הבלתי מזוהה שלל את דבריו). הסברתי שאני נמצאת בדירה קצת מעל שנה ושהדירה לאחר שיפוץ מקיף והתשתיות חדשות. הבחור הלא מזוהה סרב להקשיב והחל לדחוף את תריסי החלון. הוא לא ידע שהם נעולים ובכך גרם גם נזק לתריסים. בלית ברירה סילקתי את שניהם מביתי. הבחור המזוהה התנצל וכששאלתי אותו איך אוכל לפנות למנהל, קפץ הבחור הלא מזוהה ואמר שהוא המנהל ושמו אבי והחל לצרוח עלי בקולי קולות. ביקשתי ממנו שלא לצעוק והוא כמעט והכה אותי. על כן העדפתי שיעזוב את ביתי. אבי רץ במדרגות ובינתיים הנציג השני התנצל (והוא כלל לא אשם). שוב התקשרתי למוקד ושרות ושוב המתנתי ארוכות. הבטיחו שיחזרו אליי.... ולא חזרו. התקשרתי שוב.... המתנתי שוב..... בשעה 21:30 הגיע טכנאי שבסה"כ החליף את המודם. םחות מ 4 ד'. כששאלתי אותו אם יש לו מושג מדוע קרה כל המקרה בבוקר.... תשתיות... חלונות.... התיישנות.... הוא אמר שאין כל קשר לפרשה. מה הולך פה????? הייתכן שיגיע "נציג" שירים את קולו בביתי וייכנס לחדר השינה שלי ללא רשות? היכן הפרטיות? היכן הכבוד וההגינות?
היכן השירותיות????ביום במקרה,03/06/08 פניתי לתלונות של הוט דרך אתר האינטרנט. המערכת העלתה הודעה שיצרו עמי קשר תוך 3 ימי עבודה. יצרו עמי קשר ב 18/06/08 (כמה מפתיע...). הסברתי לנציגה את כל שארע. היא אמרה שתברר את הנושא ותיצור עמי קשר בשנית. לאחר חצי שעה, היא אמרה שביררה את הנושא והטכנאי מכחיש כל מה שאני אומרת(ומה חשבתם, שהוא יודה ?). הסברתי לה שלרגע לא ציפיתי שיודה במה שעשה ושברצוני לדעת מה המשך הטיפול, מלבד לקרוא לי שקרנית. היא מסרה שהנושא יועבר לידיעת המנהל. כששאלתי מה יקרה אז, היא התרגזה עליי ושאלה"מה את רוצה שאני אעשה?"
טוב... עם מנהלים כאלה, לא פלא שיש טכנאים כאלה.
כשהבנתי שאין עם מי לדבר, אך יש למי לשלם, אמרתי יפה תודה (לא שיש על מה, אבל אני מנומסת, בניגוד לחב' הוט) וסיימתי את השיחה מרוגזת יותר משהייתי. בחברת הוט הלקוח אינו צודק כשהטכנאי מכחיש טענות שהועלו לגביו.
(אני מחפשת את הטכנאי שיודה שביצע מעשים מנוגדים לנהלים)
תודה רבה חב' הוט. נעמתם לי מאוד.
אגב, לגבי הרהיטים - עד שהם החזירו תשובה, כבר דאגתי לתקן הכל לבד.
עלבון ונזק לרהיטים סוג הנזק :
התנצלות מנציג החברה הסורר ותיקון הדברים ששבר בפראות. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה