פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר זמינות לפניות בכל האפיקים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
זה המכתב שניסיתי להעביר לחברה אבל יש תקלה האתר ואין אפרות לשלוח תלונות (כמה נחמד בשבילהם).

אני לקוח טריפל הנמצא בקשר עם התמיכה התכנית זמן רב לגבי שלושת המוצרים. מס' התקלות רב והשירות לא מספק.

כבר כמה ימים אני מנסה להתקשר כדי לנסות לתכנת את השלט החדש שהחלפתי אבל גיליתי שהתמיכה התכנית פעולת רק בשעות הבוקר ואחה"צ. אני עובד, אין באפשרותי לטפל בנושא בשעות הללו. לדעתי ראוי שחברה במימדים שלכם תספק ללקוחותיה שירות גם בשעות הערב. זה מוגזם לדרוש מלקוח לחכות שבוע ליום שישי כדי להצליח להפעיל את השלט.

בבקשה חיזרו אלי בהקדם.
נמאס לי לקום כדי להנמיך את הטלויזיה


בזבוז של הזמן והאנרגיות שלי סוג הנזק :
כל מה שאני רוצה זה שמישהו שם יואיל בטובו להרים את הטלפון כשאני מתקשר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה