פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היום גיליתי שאין באפשרותי להתחבר לאינטרנט.לאחר שיחה של 1/2 עם נציג שירות 012 שהיה מאוד אדיב ומאוד ניסה לעזור הופניתי בלית ברירה להוט ומפה התחיל ה"קרנבל".להשיג את התמיכה זו כמעט משימה בלתי אפשרית ועד שהשגתי וסיפרתי מה בעיה הנציגה אמרה "הבעיה אצלך במחשב-בכרטיס רשת".נקודה.כל ניסיונתי להסביר שאין קשר ולקבל נציג בכיר יותר לא הצליחו למעט "המתנה" ארוכה מאוד על הקו....בסופו של דבר אחרי 3 שעות מורטות עצבים נפתרה הבעיה ע"י נציגת 012 (כשנציג של הוט היה איתנו בשיחת ועידה והתנגד לניסיון הפיתרון-כמובן...).בקיצור המחשב שלי כצפוי ללא תקלות.
הוט-אני אתנתק מכם-שירות אתם לא יודעים לתת.קל למצוא סיבה אחרת במקום לנסות לפתור בעיה....וחבל שאין עם מי לדבר למעט נציגים שלא עוזרים.מאוד לא מקובל שאחראי משמרת או בכיר אחר לא מדברים עם לקוחות.....
ודבר נוסף-במשך ה3 שעות עם כל נציג שירות שדיברתי בהוט הייתי צריכה לחזור על פרטים מזהים-נו,באמת?.....
נשמע מה יש להם להציע.... פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור HOY שם ותפקיד:
פניית הלקוחה התקבלה בחברתנו וטופלה מולה עד תום. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה