פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות בריונית של חברת הוט בניסיון לחבר אותי ואת שכניי כמנויים לכבליםde נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורו-פארק א. התעשייה יקום, קיבוץ יקום 609 כתובת:
תיאור הבעיה:
2008–06–04

הנדון: התנהלות בריונית של חברת הוט בניסיון לחבר אותי ואת שכניי כמנויים לכבלים

שלום,
משפחתנו מואשמת מזה מס' חודשים ע"י חברת הוט בהתחברות פיראטית לערוצי הטלוויזיה של הוט. במהלך תקופה זו הסברתי לנציגי הוט מס' פעמים שנפלה פה טעות וטענתם מופרכת מיסודה. הבעיה היא שאין בהוט מי שמוכן להקשיב. הם עובדים מול לקוחותיהם בצורה בריונית, פוגעת ומעליבה. עוגמת הנפש שחווינו בחצי השנה האחרונה בל תתואר. כל התנהלותם זו מונעם מרצונם להחתים אותי כמנוי לכבלים תוך איומים בתביעה אזרחים ופלילית. מבירור שעשיתי עולה כי מדובר במשפחות רבות בגבעת שמואל שבימים אלו נופלות קרבן לאיומי הוט.
אודה על התערבותכם המהירה מול חברת הוט.
ולסיפור המעשה:
אנחנו משפחה דתית לאומית המתגוררת בגבעת שמואל. אני (36) - מנהל פרוייקט תוכנה , ואשתי (35) – רופאה באחד מבתי החולים במרכז.
אנחנו מחוברים לאינטרנט באמצעות הוט מזה מס' שנים. התנתקנו מערוצי הטלוויזיה של הוט בסביבות שנת 2005 מסיבות חינוכיות. באחד מימי סוף אוקטובר 2007 פתאום נוכחנו לדעת שנקלטים במכשיר הטלויזיה שלנו הרבה ערוצים מערוצי הוט. מס' ימים לאחר מכן (יומיים-שלושה) לאחר ה"גילוי" הגיע נציג של הוט בשעה שלא היינו בבית וביקש מהמטפלת להיכנס ולבדוק את הטלויזיה. היא הכניסה אותו והוא בדק וראה שערוצי הוט נקלטים אצלינו בטלויזיה. לאחר יומיים נוספים, הגיע נציג ממח' מכירות של הוט (גיא אלעזר) עם מכתב "התראה" (חתום ע"י עו"ד ארז אהרוני) ובטון מאיים אמר, שאנחנו חייבים לחתום על הוראת קבע באופן מיידי לערוצי הטלוויזיה של הוט על מנת להתחבר באופן "חוקי", ואם לא נעשה כן, נאלץ לשלם קנס בסך 200 ₪ על החודש בו היינו מחוברים כביכול. הוא איים ואמר שאם לא נשלם את הקנס, נתבע על ידי הוט בבית משפט ואז כבר ניאלץ לשלם הרבה יותר, דבר שממש לא ישתלם לנו. אשתי ענתה לו ואמרה שאנחנו לא מעוניינים בערוצים של הוט ומאז שהתנתקנו לפני מס' שנים לא ביקשנו להתחבר. פתיחת הערוצים לא בוצעה בידיעתנו ובטח שלא על ידינו. היא סירבה לחתום על הוראת קבע או לשלם כל תשלום עבור מס' הימים בהם היינו "מחוברים" לערוצים. הנציג השאיר את המכתב והלך לא לפני שהוא המשיך לאיים שאנחנו נסתבך וכו' וכו' וכו'.
למחרת דיברתי עם עו"ד ארז אהרוני בטלפון והסברתי לו שמעולם לא התחברנו לערוצי הטלויזיה של הוט באופן פיראטי ובטח שלא נגעתי אני או מי מבני משפחתי בארון התקשורת של הוט הנמצא מחוץ לדירתנו. לאחר מס' ימים דיברנו עם שכנינו לבניין וסיפרנו להם את סיפור המעשה ואז התחוור לנו מה קרה. שכנינו, הגרים בקומה מעלינו סיפרו לנו להפתעתנו שהם עברו חוויה דומה. שכנינו עברו דירה באמצע חודש אוקטובר 2007 לבניין שלנו מבניין אחר בגבעת שמואל. היות והם היו מחוברים לאינטרנט באמצעות הוט, הם בקשו העתקת קו לדירתם החדשה בבניין שלנו. ברצוני לציין ששכנינו, כמונו, אינם מנויים על ערוצי הטלוויזיה של הוט. שכנינו (שאמינותם אינה מוטלת בספק) סיפרו לנו שבמהלך ההתקנה של קו האינטרנט אמר להם הטכנאי מחברת הוט (בחור בשם רותם) שמסיבות טכניות הוא לא יכול לחבר להם פילטר כדי לחסום את ערוצי הטלוויזיה של הוט, ולכן, לכמה ימים, עד שהדבר יתוקן, הם יוכלו לראות את ערוצי הטלוויזיה של הוט.
מס' ימים אח"כ, בסוף אוקטובר 2007 הגיע לדירתם, כמו גם לדירתנו מר גיא אלעזר ממחלקת המכירות של הוט עם מכתבו המאיים. שכנינו, בדיוק כמונו,לא הסכימו לשלם או להתחבר באופן קבוע לערוצי הטלוויזיה והסבירו שהטכנאי רותם נאלץ לטענתו לפתוח להם את הערוצים עד שהוא יצליח לסדר את עניין הפילטר. ההסבר שלהם הניח את הדעת של מר גיא אלעזר מחברת הוט והוא הפסיק להציק להם. לא כן הדבר איתנו.
לאחר בירור שעשיתי, נודע לי כי ארון התקשורת של חברת הוט הנמצא בקומתנו, מכיל את חיבור התקשורת של הוט לדירתנו ולידו את החיבור לדירת שכנינו הגרים בקומה מעלינו. זהו גם ההסבר האפשרי והמאוד הגיוני, לגבי איך נגרמה פתיחת הערוצים לדירה שלנו: אדון רותם הטכנאי מהוט פתח באותו הזמן את ערוצי הטלויזיה גם לשכנינו וגם לנו (שלא בידיעתנו).
הסברתי לעו"ד ארז אהרוני בטלפון כמה פעמים איך לדעתי נגרמה פתיחת הערוצים (הערוצים היו פתוחים כשבוע) וקיבלתי את הבטחתו שיבדוק את העניין לעומק. לצערי כנראה שהוא לא מצא את הזמן לבדוק ואתמול קיבלנו בדואר תביעה מגוחכת עם סכום "הזוי" של 10,865 ש"ח שעלינו לשלם בגין ההתחברות ה"פיראטית" להוט.
ברצוני לציין עוד עובדה תמוהה: עו"ד ארז אהרוני, משום מה, אינו חלק מהמחלקה המשפטית של הוט אלא מדווח ישירות למנהל המכירות ללקוחות פרטיים של הוט... שיטת מכירה חדשה באצעות איומי עו"ד...

היום נודע לי ששכן נוסף מהבניין נתבע ע"י הוט עם אותו הסיפור בדיוק בסכום של 9,500 ₪. השכן, קצין משטרה, שאמינותו גם היא אינה מוטלת בספק. החלטנו, לצאת למאבק משותף בחברת הוט ולבדוק אם יש נפגעים נוספים באזורנו (אני משוכנע שיש).
לסיכום:
היות ואני לא מוצא אוזן קשבת בחברת הוט, החלטתי לפנות אליכם, כמוצא אחרון, על מנת שתפנו לחברת הוט ותפסיקו את שיטות הפעולה הבזויות שלהם להוספת מנויים חדשים. שיטות אלו הן ממש התעללות באזרחים תמימים ושומרי חוק!
.
תודה מראש,

עוגמת נפש סוג הנזק :
הסרת התביעה לאלתר + פיצוי על עגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה