פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"מדריך התוכניות" בטלוויזייה פועל באיטיות מחרידה נושא התלונה:
טל שאול שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדריך התוכניות, שנמצא בשלט של הטלוויזיה של מנויי הוט, אמור להיות כלי שימושי ויעיל לבחירה מוקדמת של תוכניות לצפייה או להקלטה (בהוט-מג'יק). כך הדבר למשל במדריך התוכניות של יס, שם הוא מתפקד למופת.
אך, משום מה, בחרה חברת הוט להשתמש בטכנולוגייה מיושנת, שהופכת את מדריך התוכניות שלה לכלי כבד, מסורבל, בלתי יעיל ולכן גם בלתי שימושי.
מה הבעיה?
יש הרבה בעיות:
1. כאשר מדפדפים קדימה על מנת לבחור תוכנית בעוד יום-יומיים, הדפדוף מתחיל להיתקע או להיות איטי להחריד. בשלב מסוים אני מחליט לוותר ובוחר לצפות בתוכנית ביום השידור שלה, כי אז הדפדוף מהיר יותר.
2. כאשר סוף סוף הגעתי לתוכנית המבוקשת ואני בוחר באופציה של הקלטה, מחליט המכשיר להקליט את התוכנית הקודמת או המאוחרת דווקא ולא את זו שביקשתי.
3. מספר התווים המוקצה במסך להצגת שמות התוכניות, אינו מספיק וכתוצאה מכך בלתי אפשרי לדעת מהי התוכנית המוצגת. על מנת לדעת מה מוצג שם, צריך להיכנס לפירוט וזהו עוד תהליך איטי ומייגע, כמו הדפדוף שתואר לעיל.
4. כאשר נכנסים לפירוט התוכנית, מחכים הרבה זמן ואחר כך מקבלים את ההודעה "אין פירוט". אבל מי שעדיין לא התייאש ויחכה עוד זמן מה, יקבל לפתע את פירוט התוכנית. למה? ככה!
5. כשפונים להוט, הם מתחילים אתכם במסכת של התשות: תחילה, לעשות "ריסט" למערכת - וזה כמובן לא עוזר. אח"כ הם שולחים טכנאי ומבזבזים את זמני ואת זמנו של הטכנאי, רק כדי שהטכנאי יגיד לי בסוף הביקור שאין מה לעשות.
השאלה שלי היא פשוטה: האם לא הגיע הזמן לשדרג את התוכנה הדפוקה של לוח התוכניות? האם זו הוצאה כספית כל כך גבוהה? האם אפשר כך להמשיך לזלזל במנויים?

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה