פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל פגיעה ישירה בצרכן ואי עמידה בתנאים אשר הוסכמו ע"י הוט נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5 ביוני 08 בשעה 0840 התקשרתי לחברת הוט שירותי לקוחות
ושם ביררתי על מבצעי היורו 08 נאמר לי על מחיר של 50 שקלים לאחר התווכחות קטנה רוית ששוחחה עימי נציגה של חברת הוט אמרה לי שאם אזמין דרך ערוץ 400 בטלויזיה אקבל 50 אחוז הנחה בערב נכנסתי לטלויזיה כמובן לערוץ 400 ושם כתוב 50 שקלים ללא הנחה כולשהי ניסתי להשיג אותם בטלפון אולם לאחר שעות הפעילות אין מענה רק טכני והם עושים טובה שהם עונים או מתיחסים המשכתי למחרת ומוצאי שבת שוב נאמר לי תיתקשר יום ראשון בבוקר וזאת לאחר שהפסדתי את המשחק של הנבחרת האהובה עליי פורטוגל אבל שלא העיקר זה נלווה ביום ראשון 8 ביוני התקשרתי שוב בשעה 0845 נאמר לי לאחר שיחה ארוכה שיחזרו אליי ממחלקה בירווים וניתוקים תוך 4 שעות לאחר 5 שעות בשעה 1330 התקשרתי שוב ושם נאמר לי תוך חצי שעה מקסימום חוזרים אלייך ווידאתי כמו בפעם הראשונה עם הנציג שהוא מכיר את הנייד שלי והוא רשם לעצמו ושוב הפלא ופלא לא חזרו אליי בשעה שלוש וחצי לערך חזרתי אני נאמר לי ע"י שירות טכני שאין מה לעשות עד יום שלישי אני אישית שאוהב כדורגל הפסדתי שלושה משחקים ולא ראיתי אותם זה מאוד לא נאה פוגע בי אישית וביחס המזלזל מצד חברת הוט
עלבון סוג הנזק :
הייתי רוצה רק שילמדו מהטעיות שלהם ושלא יחזו על דברים כאלו לאנשים אחרים וכן שחברה בסדר גדול של הוט תלמד לשלם על הטעיות שלה הן מבחינה כספית וערכית פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה