פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חיובים עקב אי מתן שירות נושא התלונה:
פרץ זהבה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
פרץ זהבה מס' מנוי 0-60113633 (2) טלפון נייד 268863 -0522 בית 6989346- 04

להפתעתי ולתדהמתי נתקבלו בדואר חשבוניות מחברתכם על חיובים "מוגזמים" ושלא בצדק.
ברצוני לגולל בפניכם את השתלשלות כל מה שעברתי מיום 31/3/08 היום שבו
התקשר אלי סוכן חברתכם בשם איתי אלימלך והציע לי להתחבר ל"טריפל פורים"
ועד עצם היום הזה.
מאחר ובימים אלו בני אמור לקבל מחשב מפרוייקט "מחשב לכל ילד" מבית הספר
הסכמתי להתנתק מחברת "יס" ולעבור לחברת "הוט" לטריפל של הוט על מנת
שאוכל להתחבר לאינטרנט כאשר יגיע המחשב, כל החוזה והפרטים האישיים נמסרו
על ידי טלפונית בלבד למרות שאיתי התקשר ממספר חסוי סמכתי על חברתכם "בעיניים עצומות" מסרתי פרטים אישיים כגון מס' חשבון בנק ת"ז וכד', טכנאי של הוט הגיע
לביתי לפני הסוכן וכמובן שלא הסכמתי להתחבר אלא רק לאחר שאראה את החוזה
ואדע על מה אני מחוייבת, לאחר הסכמתי הגיע טכנאי נחמד ביצע התקנה לענין
והכל היה בסדר חוץ מהממירים "הוט בייבי" שהסתבר מאוחר יותר שהם אינם תומכים
הוט וי או די ונאלצנו להחליפם, זאת לאחר טלפונים חוזרים ונשנים לחברתכם ו/או
לאיתי הסוכן, רצו לחייב אותי עלות של 99 ש"ח בכדי להחליף את הממירים ולאחר
התערבות של רון אלימלך המנהל בצפון הוחלפו הממירים ל"סמסונג" ומכאן התחילו
הצרות בגדול הממירים עבדו לאט, השלט לא הגיב, התמונה מרצדת, ניתוקים בשידור
כל חמש שניות, תמונה באיכות גרועה ביותר וכאשר התקשרתי לחברתכם נמסר לי "אנחנו מחוייבים לשרותי טלויזיה ולא לציוד" הבטיחו לשלוח שוב טכנאי והוא חיבר
רק את הממירים , ניתק את הקופסא של ההכנה לאינטרנט, ניתק לילדים את הדי.וי.די
הוט וי או די לא עבד, וכך מצאתי את עצמי מחזיקה שעות על גבי שעות את שפורפרת הטלפון ומקשיבה למענה קולי שעות וכך במשך מספר ימים וחוזר חלילה, ואז הובטח לי שיגיע עוד טכנאי ואם הענין לא יסודר יעבירו את הבעיה ל"פיקוח" ואני בידיים טובות
ואז חול מועד פסח הגיע טכנאי יד אחת בכיס יד שניה בשלט הדליק את הטלויזיה
"מה את רוצה" זה מה יש כך במילים אלו, עלה לחדר הילדים ולא הצליח לחבר את
הדי.וי.די ואמר לי תחליטי או "הוט" או די.וי.די אמרתי לו שיעוף מביתי ושלא נולדתי אתמול ואם הוא לא יודע ל"חבר" את הציוד אין לו מה לחפש בביתי, הילדים חזרו
ללימודים נגמר פורים נגמרה חופשת פסח ולא נהנו לא מטלויזיה, לא מהוט וי או די
ולא מדי.וי.די, הילדים בכו ובצדק ואז החלטתי שהגיעו מים עד נפש ופניתי לחברת
הוט באמצעות פקס והודעתי על ביטול הוראת הקבע ושברצוני להתנתק, פניתי לחברת "יס" והם ביצעו את הניתוק.

שבועיים לאחר הניתוק הגיעו שני עובדי הוט סיפרתי להם את כל מה שעברתי
והם הבטיחו שיבואו מהפיקוח ויבדקו את החיבורים בבית, ושיחברו לי את הקו טלפון שחברתכם ניתקה, עד היום אין לי קו טלפון בנקודה שהוט התחברה, הכבל בגג עדיין
מחובר בקיר בקיצור אני מרגישה שנעשה לי עוול, עוגמת נפש, ושבריאותי נפגעה
כתוצאה מעצבים, לחץ ודיכאון מלהשיג מענה טלפוני ו/או התייחסות ממשרדכם.

ניסיתי לשלוח פקס לחברתכם אך גם פקס לא עובר למצב פקס הקו מצלצל בלי
סוף ואז סוף סוף ענתה לי בחורה נחמדה שהבינה לליבי ומסרה לי את האתר
שלכם באינטרנט.

לאור כל האמור לעיל אני מאמינה שתתייחסו בכובד ראש ואני מאמינה שכל מה שציינתי לעיל כל שיחות הטלפון מופיעים במחשב משרדכם ולצערי הכל אמת ואין לי שום כוונה להמציא, וכמו שאתם לא עמדתם בחוזה אני רואה את עצמי מחוץ לחוזה באותה המידה , שלא לדבר על חיובי טלפון גבוהים יותר מ"בזק" אינטרנט שעד היום אין לי מחשב ושלא לדבר על אינטרנט מה גם שהובטח לי מרון אלימלך המנהל שאני לא אחוייב בהתקנה של אינטרנט ביום שבו אקבל מחשב .

הנני מבקשת בכל לשון של בקשה לנהוג בי לפנים משורת הדין ולהורות על ביטול כל החיובים שהוטלו עליי במשרדכם בהתאם.
בכבוד רב
זהבה פרץ

פיצוי בגין עוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה