|
|
|
|
|
|
אי תיקון תקלת טלפון במשך שלושה שבועות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות חלה תקלה בטלפון ניסיתי צור איתם קשר כל יומיים בערך ללא הצלחה כשזמן המתנה ממוצע הינו 20 דק כשכבר דיברתי עם נציג שירות נודע לי שבגלל שאני בחוב של חודשיים להוט עקב החלפת כרטיס אשראי לא יוכלו לתקן לי את התקלה וכך שוב המתנתי כדי להסדיר תשלום
שלחתי כארבעה אימליים ללא התיחסות דיברתי עם נציגי שירות והדבר היחיד שהם יכלו לאמר לי זה שהם יעבירו אותי
אני מעוניינת להתנתק מכל השירותים שירות לקוי מאוד אנא חיזרו אלי בהקדם
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי תקופת המתנה ארוכה וניתוק מהשירותים ללא קנס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיגל ורבר |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
תגובה: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
פתרון: |
|
|
|