פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום קנס כפול והמשך חיוב לאחר ניתוק -במשך חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתנתק מהוט ב-24.3 .בפועל הגיעו לנתק אותי רק ב-14.4 וזאת לאחר שהגעתי למנהל ולחצתי עליהם . הובטח לי אזוכה החל מ27.3 .
כמו כן היה עליי לשלם קנס בגובה 640 ש"ח שחברת יס התחייבה להחזיר לי.
בפועל גבו ממני כפל קנס כלומר 2*640 ולא זיכוי אותי עבור הניתוק. ביקשתי מהם חשבונית של הקנס על מנת להזדכות מול יס ללא הועיל. לחייב אותי פעמיים הם יודעים אבל לא לשלוח את החשבונית.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה