פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בטעות של חשבון ישן ואי החזרתו מס' חודשים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏10 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.11.07 עברתי דירה עד אז המנוי שלי היה על שם אבא שלי עם החשבון שלי ואז כאשר עברתי דירה נציג המכירות של הוט אמר לי שכדאי לי להחליף את המנוי על שמי וכך הוא יוכל לעשות לי חבילה של טריפל (אינטרנט+טלויזיה+טלפון )במבצע . עד פה הכל טוב ויפה רק שבחודש פברואר פתאום הוט חייבה שוב פעם את המנוי הישן על סך 282.60 ש"ח התקשרתי להוט מאז מעל 10 פעמים כבר עברו 4 חודשים הם הודו בטעות וכל פעם שאני מתקשרת אליהם כתוב לנציגה שהכסף שלי ב"שיגור" לחשבון שלי כמובן ששום דבר לא קורה דיברתי עם מנהל שהתקשר אליי בשם אלון שהבטיח לי שתוך חודש יחזור אלי הכסף (זה היה לפני חודשיים) ואחרי עם נציגה בשם דפנה ועוד 1001 נציגים שבעבר לא תרחטי לכתוב את שמם כי חשבתי בתמים שהכסף באמת יחזור לחשבוני כפי שהובטח אני דורשת את כספי חזרה או שהעניין יגמר בתביעה משפטית של חברת הוט לקחת כסף הם לא שוכחים כל חודש אז שיזכרו גם להחזיר מה שלא שלהם !!!!
החזרת הכסף שלי לחשבון באופן מיידי לא בסיפורי "עוד חודש" ופיצוי על עוגמת הנפש שניגרמה לי !!! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה