פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות משקרים וגוררים את הלקוח המון זמן נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני התחברתי להוט ביום שישי האחרון
תיאמו איתי התקנה בין 9:00-11:00 וכמובן המתקין איחר
ניסיתי ליתפוס את שרות הלקוחות אך ללא הצלחה המתנתי כ 20 דקות על הקו.
לבסוף הוא הגיע והתקין ממירים ישנים שלאחר הבנת המערכת בשישי שבת כל הזמן ניתקעו וביקשתי ביום ראשון שיגיעו להחליף לי לחדש אך אמרו שאין במלאי .
לאחר החג ביום שלישי שוב ניסיתי לתפוס אותם אך ללא הואיל כל הזמן לאחר כ 20 דקות עונים ומנתקים דבר שמעצבן מאוד בגלל ביזבוז זמן אויר פלאפון.
לבסוף דיברתי איתם והם הבטיחו שיבדקו ויחזרו אך אני כבר ממש התעצבנתי משרות הלקוחות הגרוע וביקשתי ניתוק בגלל שאין להם את הממיר ובגלל השרות הגרוע , הבטיחו לבסוף שיעבירו אותי לניתוק ויצרו איתי קשר למחרת מקישרי לקוחות אך כמובן ביום שלמחרת לא יצרו עימי קשר ואני שוב מנסה לתפוס אותם ושוב ניתקל בקשיים מרובים ולאחר המון זמן המתנה הצלחתי ונציגה בשם מאיה אמרה כי אין כל פניה לניתוק והיא לא מבינה על מה אני מדבר .
ביקשתי ניתוק מידי אך היא ניסתה לשכנע אותי להחליף את הממיר ותיבדוק אם יש במלאי ממיר חדש ברגע זה אמרתי לה כי אני מתחיל הקלטה של השיחה והיא אמרה כי היא תעביר את הפניה לניתוק ובמקביל תיבדוק אם יש ממיר במלאי ותחזור אלי עם תשובה חיובית או שלילית וכמובן גם הפעם היא לא חזרה אליי עם תשובה .
ניסיתי גם במקביל לכתוב לקישרי לקוחות של החברה דרך האינטרנט אך גם מישם אין כל חזרה אל הלקוח .

במקביל לפניה אליכם אני מגיש טביעה לבית הדין
על כל עוגמת הנפש שניגרמה לי על כל הזמן שחיכיתי להתקנה וזמן אויר שבוזבז.
יש לי הכל מתוייק ורשום וכמובן הקלטת שיחות .
(בזמן כתיבת התלונה התקשרתי שוב לקח לי בול 22 דקות ובסוף נותקה השיחה כרגיל).

אני ממש סובל תעזרו לי בבקשה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה