פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה + שירות גרוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מספר בעיות מול חברת הוט:
1. שירות לקוחות גרוע, לא מיומן, זמן המתנה ארוך ומידע שגוי.
לדוגמה היום ה-29/06: 18:45 התקשרתי לשירות הוט (לברר מה עם הזיכוי שלי) לאחר 10 דקות המתנה נותקה השיחה, ניסיתי להתקשר שוב תפוס, לאחר דקה ניסיתי להתקשר שוב ויש מענה שהם עובדים רק עד השעה 19:00.
אז התקשרתי לשירות הטכני לבקש נציג בכיר אולי הוא יוכל להעביר אותי לשירות לקוחות שוב המתנה (8 דקות ו50 שניות) ענה לי נציג, מבלי לשאול לשמי ראה שאני מחפשת נציג בכיר וניתק לי את הטלפון.
שוב התקשרתי הפעם רק 9 וחצי דקות המתנה, אין בכירים, לא מכבודם לענות לי התעקשתי אחרי 30 דקות פשוט ניתקתי מרוב תסכול על השירות הגרוע כי בחברת הוט כל המנהלים מסיימים לעבוד בשעה 19:00 ואף אחד מהם לא עובד מהבית.
2. עקב חיבור לא תקין איכות הצפייה והחיבור לאינטרנט במשך יותר משנה מתוך תקופת החיבור שלי לכבלים היו הרבה התנתקויות מהאינטרנט ואיכות שידור הכבלים מאוד מאוד ירודה, לאחר ביקור של 4 טכנאים בתקופה של שנה לפחות נפתרה הבעיה.
3. תעריפים שגויים:
א. כאשר שאלתי את איש המכירות על עלות החיבור לכבלים הוא מסר לי מידע שגויי ובמועד התשלום התגלה לי שהתשלום הוא יותר יקר ממה שנמכר, בשרות הלקוחות עשו לי "טובה" ולמשך 3 חודשים שילמתי על התעריף שלו התחייבתי, המשך החוזה היה לפי התעריף שלהם.
ב. כאשר שאלתי נציגת שירות כמה יעלה לי להעביר דירה נמסר לי שמחיר יישאר זהה, שאלתי אותה האם היא בטוחה והיא אמרה שכן.
כאשר התחלנו בתהליך העברת הדירה (כתובת וכדומה) שאלתי שוב כי יש לי חבילה מיוחדת שוב היא אמרה שכן, רק לאחר מספר רב של התעקשויות מולה נבדק התעריף האמיתי והסתבר שהוא כפול מהתעריף המקורי שנמסר לי, אותו הדבר בדיוק קרה לי חודש אחרי מול הנציג של האינטרנט.
4. גנבת כסף: גם לאחר התנתקות ב20/04 אני עדיין משלמת עבור שירות הכבלים והאינטרנט, גם לאחר החזרת הציוד (סיפור ארוך ובעייתי בפני עצמו) והבטחת מנהלת שירות בכירה בשם לירז טרם הוחזר לי הכסף (יש לי שיחה מוקלטת שמוכיחה שהם מבטיחים הרבה ולא מקיימים).
+ עוגמת נפש + עלבון + סוג הנזק :
החזר כסף מיידי כולל ריבית והצמדה + תשלום ופיצויי על עוגמת הנפש ועלות ההמתנה ושיחות הטלפון למוקד השירות שלהם (סכום גדול מאוד ולא מבוטל בפני עצמו). פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה