פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מבזה וזלזול משווע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היום בבוקר ניסיתי לגלוש ומאחר ולא הצלחתי צילצלתי לשרות הלקוחות. הנציגה להפתעתי בישרה לי שאינני מחוברת כלל כי אין לי מודם. איך יתכן שאין לי מודם אם חצי שעה לפני כן גלשתי?? בהחלט המצאה מקורית...
במהלך יום שלם טירטרו אותי מנציגה לנציגה, ממנהלת כזו למנהלת אחרת, דיברו אליי בזלזול וניסו נואשות "לנפנף" אותי.
לאחר ברור מתיש ומעליב אמרה לי אחת מהנציגות הרבות איתן שוחחתי שאינני מחוברת כיוון שיש לי חוב. איך יייתכן שיש לי חוב אם אני משלמת בהוראת קבע??
כעבור מס' שעות התברר שפקידה בחברה עשתה טעות ושכחה לחייב את הוראת הקבע בחודש יוני. נתבקשתי לסור מיידית לסניף דואר על מנת לשלם את החוב כדי שיוכלו לחבר אותי שוב. בשיחה נוספת עם מנהלת בחברה נאמר לי שאין בכוונתם לחבר אותי אלא אם כן אשלם להם בכרטיס אשראי. מדוע אחרי שנים כלקוחה נאמנה ללא בעיות תשלום אני צריכה להחליף אמצעי תשלום???
כל המסכת המתישה והמבזה הזו נמשכה מ-8:00 בבוקר ועד עתה לא נגמרה.
החברה מסרבת לחבר אותי ומתעקשת שנלקח ממני המודם ע"י נציג של החברה (המודם חי וקיים באותו המקום כבר מעל חצי שנה, ליד מסך המחשב שלי).
מיותר לציין שקיבלתי יחס מזלזל, תשובות חסרות סבלנות ובסופו של יום לא קיבלתי שרות בסיסי שעליו אני משלמת ממיטב כספי.
(למי שתוהה כיצד אני מתלוננת על גבי רשת האינטרנט אם אינני מחוברת...בעזרתה של בת משפחה...)
חיבור מיידי לאינטרנט ופיצוי כספי על עוגמת הנפש! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה