פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע בעקבות בקשה לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מתנצלת מראש - זוהי תלונה ארוכה...
לפני מספר שבועות פניתי לחברת הוט בבקשה לניתוק שלושת השירותים - טלוויזיה אינטרנט וטלפון. תאריך הניתוק נקבע ל26.6 בין השעות 17:00-19:00, וזאת הכי מוקדם שאפשר (עפ"י הנציג) לאור מעבר דירה שנקבע ל27.6.
ביום חמישי בבוקר צלצל אלי הטכנאי ובקש לדעת האם יוכל להקדים מאחר והוא נמצא באזור, כתגובה עניתי כי אני בעבודה ושיחזור בשעות שנקבעו לו.
למרבה הפלא הטכנאי לא הגיע ולא הודיע..
בשעה 19:05 התקשרתי לשירות הלקוחות הטכני של חברת הוט, הנציג שענה מסר כי במידה והטכנאי לא יגיע אוכל להתקשר למחרת ולשוחח עם שירות הלקוחות. לאחר כשעה, כשהטכנאי עדיין לא הגיע, וכמובן לא התקשר, צלצלתי שוב להוט ושוחחתי עם נציג טכני בשם שלמה.
שלמה היה מאוד אדיב ובקש ממני להמתין ע"מ שיברר האם ניתן לשלוח טכנאי שנמצא באזור באופן חריג. לאחר כחצי שעה חזר אלי שלמה ומסר כי הטכנאים עובדים עד השעה 19:00 ולכן יבדוק את הנושא ויחזרו אלי עם תשובה למחרת. במעמד השיחה ביקשתי גם לשוחח עם מנהל והנציג מסר כי מנהל יחזור אלי.
למחרת הושארה לי הודעה מהנציג כי עלי להתקשר שוב להוט ויעבירו אותי לנציג שיקבע לי מועד דחוף, וכך עשיתי. הנציגה שענתה לי לא הבינה על מה מדובר וביקשה לקבוע לי טכנאי ל13.7, לאחר שהסברתי את עצמי בפעם השלישית פנתה לבירור ועידכנה אותי כי באופן חריד ובמיוחד בשבילי יגיע טכנאי ביום א 29.6 (היום) בשעה היחידה שהצליחו לדחוף אותי בין 15:00-17:00.
כמובן ששוב יצאתי מוקדם מהעבודה וחיכיתי בדירה מהשעה 14:30 לטכנאי החביב שיבוא לנתק אותי. בשעה 16:10 הרגשתי שמשהו הולך להשתבש והתקשרתי לברר שאכן נקבע לי טכנאי. נציגה בשם דנה ענתה לי הפעם ומסרה כי אכן מעודכן לה כי בין 15:00-17:00 הטכנאי אמור להגיע. ביקשתי מדנה שתברר מולו מתי בדיוק ע"מ שלא יהיו איחורים. לאחר כחצי שעה +- חזרה אלי דנה ומסרה לי כי חלה טעות והטכנאי אמור להגיע בין 17:00-19:00 ועלי לחכות. לאחר דין ודברים עם דנה ביקשתי לשוחח עם מנהל (שוב). דנה עשתה הכל ע"מ לעזור לי ללא מנהל ודאגה במהלך השיחה שטכנאי יגיע אלי בהקדם (הגיע לבסוף בשעה 17:50 לשתי דקות בהן לקח את המכשור והלך.
דנה חזרה אלי כחמש דקות לאחר צאתו של הטכנאי וביררה האם הגיע. בתגובה עניתי כי אכן הכל טופל אך חידדתי בפניה כי אני עדיין ממתינה לשיחתו של המנל (שהובטח כי יחזור עד 21:00).
ושוב למרבה הפליאה לא קיבלתי שיחה מהוט והתקשרתי שוב בשעה 21:05, הפעם היתה זו בת חן שטיפלה בפנייתי ובמשך 50 הדקות הבאות עשתה הכל חוץ מלהעביר אותי למנהל מאחר ואני מופיעה כמנותקת ומנהל מהמוקד הטכני לא משוחח עם לקוחות בנושא שירות (גם אם מדובר בנציגים מהמוקד הטכני!).
לבסוף קבענו כי מנהל יחזור אלי מחר אחרי 21:00, כן כן קראתם נכון.. לפתע מנהל מהשירות הטכני כן יכול לעשות זאת.
לסיכום לאחר ביזבוז 5 שעות עבודה ובערך 3 שעות זמן אוויר יקר אני עדיין ממתינה למנהל הדגול מחברת הוט שישוחח איתי.
אז לפני שאני זוכה להתקף לב בגיל 25 מהעצבים והייאוש מהחברה המהוללת אני פונה אליכם לעזרה.
תודה מראש וסליחה על אריכות הדברים
נעה
כל הנזקים מהרשימה שלכם גם יחד סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה