|
|
|
|
|
|
בשלושה החודשים האחרונים החליפו לי 3 מודמים |
נושא התלונה: |
יום שישי 27 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב-12/3 הייתה לי תקלה שמסתבר שהייתה תקלה בכל הבניין, רק לאחר שבועיים זה טופל לאחר שפעמיים נקבע מול השירות הטכני טכנאי ופעמיים טכנאי לא הגיע ולא הודיע על אי הגעה .ב-14/5/08 המודם התקלקל והחליפו לי אותו באחר מאותו סוג. ב- 09/6/08 (פחות מחודש)שוב המודם שהיה ברשותי הפסיק לעבוד ושוב טכנאי החליף הפעם לסוג אחר וכעבור פחות מחודש ב-27/6/08 שוב המודם התקלקל וב- 29/6/08 הגיע טכנאי והחליפו לסוג מוטורולה . זהו המודם השלישי שלי ב-חודשיים האחרונים, מס' פעמים ביקשתי לבטל את האינטרנט שלי כי אינני מעוניינת להמשיך עם חברה זו בשירות האינטרנט, אני חייבת לציין שאני מרוצה משירותי הכבלים אך מהאינטרנט לא. אני מעוניינת לבטל את העסקהשל האינטרנט, יש לי התחייבות עד סוף דצמבר 2008 אך איני מבינה מדוע עליי לשלם בגין ביטול זה אם אני זאת שלא מקבלת שירות בשלושה החודשים האחרונים, אין כאן שום לקיחת אחריות מצד הוט.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול עסקה של האינטרנט בלבד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיגל ורבר |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
תגובה: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
פתרון: |
|
|
|