פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט לא מתנתקת את מנויי האינטרנט למרות פניות חוזרות ונשנותb נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
כבר 3 פעמים ביקשתי להתנתק עקב עזיבתי לארה"ב לחצי שנה.
הסברתי להם שאין לי מה לעשות עם אינטרנט בתקופה הזאת כי אני אהיה בחו"ל.
התשובות שקיבלתי בכל 3 השיחות הן שפנייתי תועבר לקשרי לקוחות והם כבר יחזרו אלי.
אף אחד לא חזר אלי.
מדהים איך שכשצריך לחבר לקוח חדש אז לא צריך להעביר שום פניה לשום מקום, פשוט מבקשים את מספר כרטיס האשראי והכל בסדר... אבל כשצריך להתנתק פשוט מחזיקים אותנו בשיניים ולא מוותרים.
עכשיו כשעבר יותר משבוע נכנסנו לחודש חדש, חשבון חדש - סיבה למסיבה עבורכם להרוויח ממני עוד כמה שקלים...

אם לא אנותק עוד היום משירות האינטרנט שלכם, תאבדו אותי גם כלקוח בשירות הטלפוניה הגרוע שלכם.
כספי, זלזול, סוג הנזק :
התנצלות, ניתוק שירות האינטרנט במידי + החזר כספי רטרואקטיבי מאותו היום שביקשתי להתנתק. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה