פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלקחת גם תבעת??!?? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הוט טלקום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים וחצי ובתום 11 חודשי חיבור לחבילה של כבלים - אינטרנט-טלפון (שהיה בזמנו עוד נסיוני ועם המבצע של ה2000 דקות חינם)
הודעתי להוט שאני מעוניינת שיעבירו אותי עם החבילה לקיבוץ אליו עברתי,אולם התברר כי אין להם תשתית בקיבוץ ולכן החליטו על ניתוק, שלחו טכנאי שלקח את הממיר והמודם, החתים אותי ועזב.
כעבור שבועיים גיליתי חיוב של למעלה מ400 ש"ח בכרטיס האשראי!! בשיחה ראשונה עמם אמרה לי נציגת השירות (אחרי המתנה מיגעת ואינספור העברות כמובן) שמדובר על קנס יציאה מתכנית על הטלפון - דבר שאינו הגיוני בעליל :
א. בחוזה מצויין שניתן להתנתק ללא קנס (יש אותו בידי)
ב. הניתוק התבצע כיוון שלהוט אין תשתית ולא כי רציתי להתנתק
ג. מעולם לא נאמר לי לפני החיוב בכרטיס שיש קנס
ד. אם היה נאמר לי שיש קנס - סביר להניח שהייתי מעדיפה לשלם על חודש עד סיום ה"התחייבות" (20 ש"ח) ולא לשלם את הסכום הנקוב??...
בשיחה השלישית בערך נאמר לי שאכן מדובר בטעות שלהם ושהם יזכו אותי בכרטיס האשראי תוך 30 יום.
כמובן שזיכוי לא היה גם לאחר חודש וחצי אז נטען בשיחה עם נציגה נוספת ששלחו לי צ'ק לכתובת ממנה עברתי חודשיים קודם!!!
נתתי להם כתובת של הוריי, והמתנתי 30 יום נוספים. הצ'ק - לא הגיע. גם לא זיכוי בכרטיס.
לאחר 4 חודשים (בחודש יולי 06) של שיחות מתישות וחור בכיס (הייתי אז סטודנטית) ] פניתי לחברת האשראי - להכחשת עסקה. (דבר שיכולתי לעשות ברגע שראיתי את החיוב לראשונה)
חברת האשראי מיד זכתה אותי. שבוע לאחר מכן הוט שלחה את הזיכוי המיוחל.
אולם - עוד לפני שחברת האשראי הספיקה לחייב אותי חזרה ולסגור את העניין - הוט שלחו חיוב נוסף על אותו הסכום. חברת האשראי זיכתה שוב.
הוט מצידם שלחו לי שובר לתשלום בדואר על הסכום . כשהתקשרתי לדבר עמם אמרו לי שאני בטיפול משפטי ולכן לא יכולים למסור לי מידע.
חברת האשראי סיימה את הליך הכחשת העסקה - לטובתי - לאחר שנאמר לי ש"הוט" אינה משתפת פעולה עמם. מה שאומר -שכרגע איני חייבת לה כסף.
ומאז - החלה סאגה חדשה - הוט - העבירו את הטיפול לחברת "הדס" (חברת עו"ד) שאחרי שנה וחצי שלחו לי תביעה דרך הוצאה לפועל ע"ס 1050!!!!
כל ה"רקע העובדתי" בתביעה - שקרי לגמרי - טענו שהסכום שגבו ממני היה על דמי שירות שלא שילמתי (כשהייתה לי הו"ק בכרטיס ויש בידי את התדפיסים) וכי לא החזרתי את הממיר !@!@!@
טענו כי סירבתי לקבל מכתב אזהרה כמה חודשים קודם - כשבדיקה פשוטה של מס הדואר הרשום אותו צירפו לתיק מעלה שמעולם לא הגיעה לידי וכי חזרה אליהם (כתובת שגויה)
חשוב לציין כי בדיקה במרשם האוכלוסין היתה מפנה אותם לכתובת הנכונה.
שנתיים של התעסקות - עם חברה שגם לקחה ממני כסף בניגוד לחוזה וגם גורמת לי לבזבז זמן, כסף (על עו"ד) אנרגיה ועצבים לחינם.
הטרטור כמובן ממשיך עכשיו עם התעסקות על לשכת ההוצלפ, וחברת "הדס" שטענה כי סרבתי לקבל את התביעה לפני חודש וחצי בתאריך בדוי (כשלמעשה המעטפה הונחה לי בתיבת הדואר יום לפני ללא שליח/אישור/חותמת דואר כשלהו).... ואני מבינה שיש לפני עוד דרך ארוכה.

נמאס.
עוגמת נפש, סוג הנזק :
ביטול התביעה כולה , והוצאות עו"ד וימי עבודה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה