פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למינימום זמן בגין חבילת ערוצים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב11/6 רכשתי את חבילת היורו שכוללת את ערוצי ספורט 1 ו-2
ובמסך הרישום צוין בפירוש כי החיוב על החבילה הוא יחסי!
בתחילת יולי ב 2/7 פניתי אל חברת הוט עמ לבטל את החבילת ולתדהמתי נאמר לי כי אוכל לבטל את החבילה אך אני בכל מקרה אחויב על חיוב של חודש דהיינו 50שח! - הנציג סירב להענות לבקשתי ולבטל את החבילה בלי שאחויב על חודש מלא ולאחר דין ודברים - ובדיקה של אותו נציג בשם מוחמד , ולאחר שחזרתי על בקשתי מספר פעמים אמר כי יחזור אליי מנהל בתוך 4 שעות ש"מ לתת מענה לבקשתי, כמובן שמאז אף אחד לא חזר ואנחנו 3 ימים אחר פנייתי.
לא ברורים לי שני דברים
א. מדוע אני אמור להיות מחויב על ימים שאני לא צורך את החבילה ומאיפה החוצפה לחייב אותי על חודש מלא ללא רצוני
ב.מדוע הבטחות אינן מקוימות בחברת הוט ולאחר שהובטח לי כי יצור עימי קשר מנהל אף אחד לא טורח לשוחח עם הלקוח משך 3 ימים !?
לתשובתכם המהירה אודה -
ביטול החבילה לאלתר וזיכויי באופן יחסי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה