טיפול לקוי בממיר היחיד של זוג פנסיונרים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החלטתי להתלונן על הוט, לאחר ששיחות חוזרות ונשנות אל מוקד השירות (שיחות שארכו למעלה מחצי שעה יש לציין, בשל זמן ההמתנה הרב, בלי להחשיב את השיחות שניתקנו מרוב ייאוש) סיבת הפניה שלי אליכם היא בנוגע לתקלות חוזרות ונשנות בממיר של הורי, יצחק ורחל פרץ. הורי מנויים לכבלים כבר משנות השמונים, והטלויזיה היא הקשר שלהם עם העולם בשעות הפנאי הרבות שלהם, שכן הם פנסיונרים שלא יודעים קרוא וכתוב בעברית. לפני מספר שנים הם עברו לצפיה בכבלים דרך ממיר, כי חברת הכבלים עשתה טריק מלוכלך, ואת הצפיה במרבית הערוצים בהם הם נוהגים לצפות, התנו בשימוש בכבלים עם ממיר.
לפני כשלושה שבועות התקלקל הממיר של הורי, ולאחר שסוף סוף תפסנו את נציג השירות שלחו להם טכנאי לא מוצלח, שקלקל את הממיר יותר משתיקן. משום כך לפני כשבועיים התקשרתי לשירות הלקוחות, והזמינו לביתם של הורי טכאי לא יוצלח נוסף, שהחליף ביום ראשון האחרון(29 ביוני) את הממיר- אך שוב עלה הנזק על התועלת, והוא הכניס לממיר כרטיס לא נכון, וכעת הורי לא יכולים כלל להשתמש בכבלים. סבי וסבתי הם זוג פנסיונרים המתקיימים מקצבת זקנה, והם מוותרים על דברים אחרים בשביל לשלם על הטלויזיה שלהם. לא יתכן כי ינצלו את תמימותם ואת חוסר בקיאותם וישלחו להם טכנאים חסרי הכשרה וניסיון שסתם יבזבזו את זמנם. יש לציין שהורי לא מבינים בטכנולוגיה, ולכן הם לא נוגעים בממיר כלל-כך שאין סיכוי שהתקלה נגרמה בגללם.כמו כן אני מצפה מהוט שישפרו את מוקד הלקוחות שלהם- לא צריך לחכות חצי שעה יקרה בטלפון בשביל שיענו לך, במיוחד בגלל שעם שירות כמו שלהם אי אפשר להסתפק בשיחה אחת.
|
נזק כספי, עוגמת נפש, זלזול ו |
סוג הנזק : |
אני דורשת מהוט שיתקנו במהירות האפשרית את הממיר כמו שצריך, וישפו את סבי וסבתי על השבועות בהם הממיר היה חסר תועלת, כי הכסף שלהם לא הולך ברגל!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|