פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יפול לקוי בתקלה בממיר היחיד של זוג פנסיונרים נושא התלונה:
כהן צביה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!!!!

סיבת הפניה שלי אליכם היא בנוגע לתקלות חוזרות ונשנות בממיר של הורי, יצחק ורחל פרץ. הורי מנויים לכבלים כבר משנות השמונים, והטלויזיה היא הקשר שלהם עם העולם בשעות הפנאי הרבות שלהם, שכן הם פנסיונרים שלא יודעים קרוא וכתוב בעברית. לפני מספר שנים הם עברו לצפיה בכבלים דרך ממיר, כי חברת הכבלים עשתה טריק מלוכלך, ואת הצפיה במרבית הערוצים בהם הם נוהגים לצפות, התנו בשימוש בכבלים עם ממיר.
לפני כשלושה שבועות התקלקל הממיר של הורי, ולאחר שסוף סוף תפסנו את נציג השירות שלחו להם טכנאי לא מוצלח, שקלקל את הממיר יותר משתיקן. משום כך לפני כשבועיים התקשרתי לשירות הלקוחות, והזמינו לביתם של הורי טכאי לא יוצלח נוסף, שהחליף ביום ראשון האחרון(29 ביוני) את הממיר- אך הוא הכניס לממיר כרטיס לא נכון, וכעת הורי לא יכולים כלל להשתמש בכבלים. הורי הם זוג פנסיונרים המתקיימים מקצבת זקנה, והם מוותרים על דברים אחרים בשביל לצפות בטלויזיה. לא יתכן כי ינצלו את תמימותם ואת חוסר בקיאותם בטכנולוגיה וישלחו להם טכנאים חסרי הכשרה וניסיון שסתם יבזבזו את זמנם. שנית, אני דורשת יש לציין שסבי וסבתי לא מבינים בטכנולוגיה, ולכן הם לא נוגעים בממיר כלל-כך שאין סיכוי שהתקלה נגרמה בגללם.
בזבוז זמן, כספי, זלזול ועוגמת נפש סוג הנזק :
כי הוט ישיבו להורי את התשלום על שלושת השבועות בהם לא יכלו להשתמש בממיר בגללם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה