פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ב"טעות" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כבר מעל חודש חברת הוט חייבה אותי בטעות ע"ס 250 שקלים
לאחר הבטחות חוזרות ונשנות מטעם מנהלי שרות הלקוחות שיזכו אותי בהקדם בתחילה אמרו שיתעשו מאמץ לזכות אותי לפני שיעבור חודש (כשחודש זהו הזמן שלוקח לזכות) השבוע הבטיחו לי שוב לאחר שעבר חודש שיזכו אותי עוד השבוע ושוב לא ביצעו זאת.
זה לא הגיוני ולא מקובל עלי בשום אופן.
אמרתי להם ואני שוב אומרת שאם לא הם לא זכו אותי ויחזירו לי את הכסף שמגיע לי, אני לא אשתוק שוב פעם ויגיש תביעה כנגדם וידאג לכך שיהיה פרסום כמה שיותר נרחב בתקשורת.
אחרי הכל מה שהם עושים הינו דיי ברור: מחייבים אנשים "בטעות" מבטיחים להם זיכוי תוך חודש ובנתיים צוברים ריביות על אלפי שקלים אם לא יותר!
צר לי אך רמת השרות שלהם הינה מתחת לכל ביקורת!
עוגמת נפש (לעולם לא אשתמש בהם שוב בשום שרות שלהם לאחר סייום ההתחייבות) ובזבוז זמן על הטלפונים אליהם וההמתנה... סוג הנזק :
לפחות זיכוי מיידי על ה250 אם לא על כל שיחות הטלפון והריבית שאני משלמת על החוב בבנק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה