פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה עודפת של כסף עבור שירות, בניגוד להסכם עם החברה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-15 למאי 2008 התחברנו לשירות של חברת הוט, הכולל תשתית אינטרנט וטלפון.
עפ"י ההסכם הטלפוני עם נציג השירות של החברה סוכם על תשלום חודשי של 109 ש"ח לכל החבילה, הכוללת תשתית אינטרנט של 1.5 מגה ו-2000 דקות שיחה לטלפונים נייחים (בזק, הוט). ביום ההתחברות טכנאי של הוט החתים אותנו על טופס הצטרפות לשירותי תקשורת בינלאומיים דרך חברת בזק בינלאומי (014).
עבור חודש מאי (כאשר מדובר במחצית מהחודש - הצטרפות ב-15/5) שולם לחברת הוט סכום של כ-200 ש"ח הן עבור אינטרנט והן עבור הטלפון.
פנינו לנציג הוט לברר מדוע נגבה סכום זה, ולא הסכום שעליו סוכם - נאמר לנו, כי
בחברה נעשתה טעות וחיברו אותנו לחבילה שונה של אינטרנט, והטעות תתוקן במערכות החברה ובחודש הבא נקבל זיכוי. כמו כן, היינו אמורים לקבל פיצוי מהחברה בסך 58 ש"ח עליו סוכם בעת ההתחברות, לאור דחיית ההתקנה של השירות עקב בעיות בחברה. יודגש, כי לא ראינו פיצוי זה בחשבונית עבור חודש מאי.
בחיוב הבא, עבור חודש יוני, ראינו שני סכומים, שאף הן לא תואמים את תנאי התוכנית - 22.18 ש"ח ו-264.01 ש"ח. פנינו שוב פעם לחברה בניסיון לקבל הסבר על החיוב. נציג השירות הסביר, כי מדובר בחיוב עבור מודם ושיחות לחו"ל, היות ולטענתו לא התחברנו לשירות של ספק חיצוני (בזק בינלאומי). הסברנו לנציג החברה, כי יש לנו טופס הצטרפות - הנציג אמר כי יבדוק את הנושא ויחזור אלינו - דבר שטרם קרה (למרות שעברו כיומיים מאז השיחה).
ברצוני להדגיש, כי כל ניסיון לקבל מענה/הסברים לעניין החיובים לא צלח, בגלל זמן ההמתנה הבלתי אפשרי וחוסר בקיאות הנציגים בפרטי התוכנית ויכולתם לתת מענה/ הסבר הגיוני. כמו כן, כל הזיכויים שהובטחו לנו טרם נעשו. בנוסף, איננו מקבלים שום פירוט חשבון, לא בדואר ולא דרך האי-מייל, כך שישנו קושי להבין את החיובים העודפים.
בכל פנייה לחברה, כאשר כבר מצליחים להגיע לנציג שירות האחראי על הנושא, נאמר לנו כי אחראי יחזור אלינו, וכמובן ששום אחראי מעולם לא חזר אלינו עם תשובות.
כספי סוג הנזק :
החזר כפסי מיידי עבור התשלומים העודפים, וכן פיצוי על הטירטורים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה