פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט- זלזול מוחלט בלקוחות!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו עוברים דירה חזרה להורים, ביקשתי להעביר את חבילת הטריפל מהדירה שלנו כעת לדירה שלהם. מפקח שהיה בדירה הודיע כי אין אפשרות להעביר אותנו, מאחר ומדובר בבניין חדש, והדירה מחוברת כבר ל"יס". מאז (עברו כבר 3 שבועות) הוט לא מוכנים לנתק אותנו ו/או להקפיא את השרות.
לא חוזרים לטל', לא שולחים טכנאים וזאת לאחר המתנה ארוכה של 25 דק' לפחות כל פעם.
מדובר בזלזול מחפיר ביחס הנציגים והמנהלים של החברה, תוך התעלמות מוחלטת.

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
ס שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:
תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה