פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעיות בחשבון החודשי שלא נגמרים נושא התלונה:
בן אבו דוד שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחובר להוט 5 חודשים במבצע טריפל במחיר 235 לחצי שנה ןלאחר מכן 287 לשנה וחצי מהחודש הראשון הם לקחו לי הרבה יותר ואני לא הרגשתי אחרי 3 חודשים ראיתי את הטעות דיברתי איתם וביקשתי ניתוק והם פשוט חזרו אליי נציג אחרי נציג ולא סיפקו לי את הניתוק במשך חודשיים והמשיכו לעשות את הטעות בחשבון למרות שכולם אמרו לי שאני צודק והכול מוקלט אצלי בחישוב של המנהל הם חייבים בערך 1000 שקל אבל הוא רק מבקש אישורים ולא נותן לי פיתרון או ניתוק אני מיואש מה עושים
עלבון חוסר עונים סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה