|
|
|
|
|
|
טעיות בחשבון החודשי שלא נגמרים |
נושא התלונה: |
בן אבו דוד |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מחובר להוט 5 חודשים במבצע טריפל במחיר 235 לחצי שנה ןלאחר מכן 287 לשנה וחצי מהחודש הראשון הם לקחו לי הרבה יותר ואני לא הרגשתי אחרי 3 חודשים ראיתי את הטעות דיברתי איתם וביקשתי ניתוק והם פשוט חזרו אליי נציג אחרי נציג ולא סיפקו לי את הניתוק במשך חודשיים והמשיכו לעשות את הטעות בחשבון למרות שכולם אמרו לי שאני צודק והכול מוקלט אצלי בחישוב של המנהל הם חייבים בערך 1000 שקל אבל הוא רק מבקש אישורים ולא נותן לי פיתרון או ניתוק אני מיואש מה עושים
|
עלבון חוסר עונים |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|